Gå til innhold

Ny oc , hjelp plz !

Anbefalte innlegg

Ha ha , der lurte jeg dere , dere som er lei av innleggene mine ! Har bestillt det , og lurt på hva dere syns , i henhold til pris , og drit i å diss skjermkortet ! kosta bare 1900 kr så det er verd det! Dessuten skal cpu og skjermkort klokkes :D

Kabinett : Antec miditower

Kabinett utstyr : Kald katode (tricolor) , sunbeam katode kit , og sound control!

Hovedkort : asus a7n8x deluxe

Cpu : Amd athlon xp1800 (thoroughbred )

Ram: 256 mb pc3200 ddr ram , twinmos

Dvd spiller : Msi dvd spiller 16x/48x

Diskettstasjon : Måtte lese flere tester før jeg klarte å finne den riktige diskett stasjonen , men endte opp på en svart nec :rofl:

Hardisk : western digital (mils) caviar 80 gb 8mb cache

Grafikkort : Gainward ti4800 se 128 mb ddr ultra 360/800xp 8)

Ser dette greit ut ? Iforhold til at prisen ble 7500 kr , og mer ram kommer etterhvert! 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egentli så bryr jeg meg ikke om dvd spilleren ! Spiller mest direkte fra hardisk , men B|Real , spiller du i noen klan fra sortland , kanskje vi møtes på msl , da får du se lekkerheten (maskinen! )

Dette var jo egentli en post for å takke alle for hjelpa :D

Lenke til kommentar

Mer ram! Dual er kjekkest. Tror jeg hadde bytta ut skjermkortet også, gainward er ikke en av mine favoritter. Skal sies at jeg ikke har peling på hvordan disse 4800SE kortene yter, men regner med at dem ikke er noe særlig høyere enn vanlige 4400 kort.

Lenke til kommentar

Hark , hmmm , skrev at jeg skulle kjøpe mer ram senere !

En grunn til at jeg ikkee kjøper radeon er at jeg ikke liker radeon og driver tøyset deres , alle jeg vet om har problemer med 9700!

Skjermkortet er bra nokk , det skal klokkes så , dessuten så klarer denne maskinen flytende grafikk i alle spill! Det er alt jeg ber om , og så yter den jo veldig bra i counter strike :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...