Gjest usynlig Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei. Har et problem ved at jeg svetter veldig på føttene eller hendene hele tiden, dvs. at jeg er klam og våt hele tiden. Skal jeg f.eks handshake en person, så må jeg tørke meg godt på buksen for å gjøre det for å ikke få en ubehagelig følelse. Jeg klarer heller ikke å gå mer enn 6 timer med sko uten at det begynner å bli veldig klamt for føttene og skoene. Finnes det en måte å gjøre dette normalt på uten en stor operasjon? Som produkter eller noe? Takker for svar Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Prøv Aluminiums-Klorid. Fåes på apoteket. Funker antagelig ikke, men det er verdt et forsøk. Hvis det er et veldig stort problem for deg bør du kontakte hudpolyklinikken på rikshospitalet, de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest usynlig Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hmm kan prøves. Noen flere tips? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nei. Det finnes 3 kjente behandlingsmetoder. De 2 siste må du konsultere Rikshospitalet for å finne ut av, så prøv steg 1 først. Steg 1 er aluminiumskloriden. Steg 2 er Størmbehandling av svettekjertlene i hender / føtter. Steg 3 er Botox gift, ganske smertefull prosess hvor de injeserer ca 60 sprøyter i hver hånd med bedøvende gift. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 aluminiumsklorid vil jeg egentli ikke anbefale. viss det er det produktet jeg har så tørker det ut så mye at huden sprikker, svir sykt i handa og en blir utroli tørr i en dag å to så blir man like våt igjen, det er ikke verdt det... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 aluminiumsklorid vil jeg egentli ikke anbefale. viss det er det produktet jeg har så tørker det ut så mye at huden sprikker, svir sykt i handa og en blir utroli tørr i en dag å to så blir man like våt igjen, det er ikke verdt det... 9426580[/snapback] Hva heter dette vidundermiddelet du har prøvd? Gi meg navnet, det kan umulig være AC, hvertfall ikke slik det fungerte på meg. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 det var aluminiumsklorid jeg brukte, jeg tok det på henda når leg la meg og skylte det av da jeg våknet, det funket ganske bra men huden sprakk og det var ikke behagli. men hvor mye sprit er det i din? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sprit? Aner ikke. Jeg har prøvd de fleste AC produkter, AC 25% (fra apoteket), Maxim og Yerka, like ubrukelige alle som en. Fungerer gull under armene, men der er det jo heller ikke noe problem her i gården.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja. det er jo egentli det som er meninga da. Tror ikke det er så bra for huden i henda å bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå