Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med klamme føtter og hender

Gjest usynlig

Anbefalte innlegg

Gjest usynlig

Hei.

Har et problem ved at jeg svetter veldig på føttene eller hendene hele tiden, dvs. at jeg er klam og våt hele tiden. Skal jeg f.eks handshake en person, så må jeg tørke meg godt på buksen for å gjøre det for å ikke få en ubehagelig følelse.

Jeg klarer heller ikke å gå mer enn 6 timer med sko uten at det begynner å bli veldig klamt for føttene og skoene.

Finnes det en måte å gjøre dette normalt på uten en stor operasjon? Som produkter eller noe?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Det finnes 3 kjente behandlingsmetoder. De 2 siste må du konsultere Rikshospitalet for å finne ut av, så prøv steg 1 først.

Steg 1 er aluminiumskloriden.

Steg 2 er Størmbehandling av svettekjertlene i hender / føtter.

Steg 3 er Botox gift, ganske smertefull prosess hvor de injeserer ca 60 sprøyter i hver hånd med bedøvende gift.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
aluminiumsklorid vil jeg egentli ikke anbefale. viss det er det produktet jeg har så tørker det ut så mye at huden sprikker, svir sykt i handa og en blir utroli tørr i en dag å to så blir man like våt igjen, det er ikke verdt det...

9426580[/snapback]

Hva heter dette vidundermiddelet du har prøvd? Gi meg navnet, det kan umulig være AC, hvertfall ikke slik det fungerte på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...