knegg Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 som topic sa. Har ditte hovudkortet 2 s-ata tilkoplinger? Eg ser det ingenstads. Skal bygge maskin med 2 hardisker for server makin. legger til lenken til komplett http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324815&view=detailed Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det hket har fleire enn 2 sata-kontakter Mellom eine heatpipen og det som er ut til å vere pata-kontakten står det fire sata-kontakter, og langs floppykontakten står det 2 kontakter Specen på komplett seier 4 + 3, men eg ser ikkje den siste Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Specen på komplett seier 4 + 3, men eg ser ikkje den siste Rett opp for socket er det 1 til = tilsammen 7 interne s-ata. Kortet har i tillegg 1 eSATA, dvs. totalt 8. ABIT AW9D-MAX Lenke til kommentar
knegg Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 okay. då har eg dokumentasjon på det til mandag(skule) takker. viss nåken vil prate om ditta korte her kan no dei det, men ellers so kan tråden stengast. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tråder stenges ikkje fordi dei er ferdigdiskutert. Stengte tråder er , dobbelttråder, brudd på retningslinjene og nokre andre tilfeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå