Gå til innhold

Ny smarttelefon, HTC S710, SE P1i, Nokia E61i?

Bolson

Anbefalte innlegg

Da min glimrende leverandør av mobile tjenester skifter nettverk i september, til ett nettverk som gjør at jeg er uten mobildekning 4 - 7 uker i året, ser jeg ikke annet valg enn å skifte operatør.

Og når jeg først er "tvunget" til å skifte operatør, vurderer jeg også om jeg ikke skal bytte ut min 3 år gamle Qtek 9090. Ikke det at jeg er tilhenger normalt av å kjøpe telefon med abb., men i slike tilfeller kan det vurderes.

Telefonene jeg vurderer er HTC S710, SE P1i og Nokia E61i. Nå er jeg gjennom flere år vant med kombinasjonen av tastatur og touchscreen, så slik sett er SE P1i den som faller best i smak. Men jeg må si jeg har sansen for de andre to også.

Men jeg har noen krav som jeg vil sjekke ut om folk har erfaring med.

• Jeg kunne kjøre SSH mot servere med telefonen. I dag bruker jeg Putty for WM2003SE, med bra erfaring. Mener det finnes Java program som skal gå på alle, men er i tvil. Noen med erfaringer.
  • Bruker en del Skype på min Qtek (særlig når jeg er i utlandet og har fri tilgang til WiFi). Virker her som det bare er HTC S710 som har denne muligheten, men jeg er usikker.

Ellers så virker det som mine behov jevnt over er tilfredsstilt av alle tre.

Jeg har lest gjennom de andre postene om disse telefonene, men det er ingenting om akkurat disse elementene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...