Gå til innhold

Gran Turismo 5 Prologue vil ha skade på bilene

Lasse 90

Anbefalte innlegg

Fant denne artikkelen hos kotaku.

GT5 prolouge skal vist ha skade på bilene. Synes det er kjempebra at de lager det, men desverre fører det vist til færre biler enn før.

We just had a chance to sit down with Gran Turismo series creator Kazunori Yamauchi to not only watch the Polyphony Digital president play some expert-level Gran Turismo 5 Prologue, but catch up on how the teaser version of Gran Turismo 5 will play. The early taste of the first proper PLAYSTATION 3 release will feature a number of firsts, including online play, damage effects for cars, and fully modeled interiors.

[...]

Yamauchi says these changes will lead to fewer cars lining up as they had in previous Gran Turismo games.

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lover bra. Ryktes at det blir rundt 150-200 biler. Nok for meg. Kvalitet for kvantitet.

Godt de gjør noe med AI-en også. Den har vært langt fra perfekt tidligere.

9353654[/snapback]

Enig og enig.

Ser egentlig ikkje poenget med 6-700 biler,med små kosmetiske forskjeller fremfor 150-200+ vesentlig forskjkellige biler. Og er det med skademodel som påvirker det kosmetiske samt kjøreegenskapene er det jo virkelig konge.

Gleder meg sinnsykt til Prologue no, dette spillet blir PS3 sin Messias. Ein av gjengen der ihvertfall.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Håper virkelig de ikke bare legger inn "skade poeng", hvis de får til skikkelig friksjon i kollisjonene er det nok for meg, skademodeller bryr jeg meg ikke om, men kollisjoenen burde føles realistiske ut.

Men hvorfor skal de lage et nytt ratt? G25 rattet er jo kjempebra

Men det er vledig godt å høre at de lager en egen modus med mer ralistisk fysikk, så kan endelig GT få skikkelig fysikk og fortsatt inkludere en egen modus som egnes bedre for massene.

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar
Jeg håper dette spillet blir det mest realistiske bilspillet jeg kommer til og prøve, kjøper gjerne G25 da, hvertfall viss det støtter clutch og h-gir.

9355613[/snapback]

Spillet vil støtte G25, men de skal lage et nytt GT ratt til fullversjonen av spillet

Jeg så nettopp noen nye videoer på Gametrailers, og lyden var veldig skuffende, fortsatt de samme gamle "Hollywood-dekk" lydene som de har brukt i alle GT spillene, og motorlyden hørtes heller ikke kjempe imponerende ut. Fatter ikke hvordan et spill med så bra grafikk kan ende opp med så dårlig lyd.

http://www.gametrailers.com/player/24081.html

Lenke til kommentar
Another first for the series will be the inclusion of an in-car view, replete with accurate representations of each vehicle's steering wheel, dashboard, instrumentation and more. Engine sounds will be different while racing from this view to accurately model what the vehicles would sound like while sitting in the driver's seat.

The rearview and side-view mirrors will all be fully functional, allowing you to accurately tell whether cars are at your side or tailpipe. You'll be able to look out of the side and rear windows by using the D-Pad should the mirrors not quite suffice.

Kilde

Og det jeg har sett av lyden på replayer og andre trailere så høres den meget bra ut.

Lenke til kommentar
Har også sett masse videoer og lyden virker meget bra. Det skal også være laget en egen motorlyd for å simulere lyden du får når du sitter inne i bilen. I cockpit view altså.

9355676[/snapback]

Selvfølgelig vil lyden være annerledes når mn bruker interior view, men hvis de bruker separate lydfiler for cockpit view og ikke bare modifiserer de gamle er jo det ganske imponerende. Men lyden fra dekkene er utrolig viktig for meg, så det er utrolig skuffende at de bruker de samme dårlige lydene de har brukt i årevis, spesielt etter Forza 2 som hadde kjempebra dekk lyd.

Men etter å ha sett noen flere videoer må jeg si at bil grafikken er bare helt ufattelig bra, ja det er noe jaggies, men hvis man ser bort ifra det ser det ut som perfeksjon.

http://www.gametrailers.com/game/5158.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...