Sureño Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Takk for det! Noe mer stasj syns jeg ikke trengs nei, kjører en litt annen linje enn med den forrige bilen.. Enig, "Less is more." Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Pen bil, Du trenger ikke senke bilen. Ser bra ut som den er! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Takk for det! Er litt usikker på senking, en løsning kan være senkeskåler fremme, det er egentlig der det trengs mest.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) På tide å oppdatere litt her igjen, blitt en stund siden sist. Lånte VAG-COM av en kollega og fikk programmert om noen funksjoner; - Blinklys fremme fungerer som parklys under kjøring (lyser med 10% styrke) - Byttet til engelsk språk i kjørecomputer/FIS (ble lei av å prøve å skjønne tyske feilmeldinger (spesielt skiltlys var interessant å tolke)) - Setebeltealarm (støtter tydeligvis kun displaywarning, ingen lyd) - Autolås når bilen passerer 15km/h (USA-låsing, opprinnelig mot kapring - vurderer å skru av, ikke så veldig praktisk) - Autoopplåsning når nøkkel tas ut av tenning Har også byttet til Luminics-pærer i hele fronten, med 4300 kelvin (normal xenon-temp), etter disse bildene ble tatt, skal få ut bilder av det senere. Endret 20. mai 2009 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Så ble det kjøpt inn et FK Highsport justerbart senkesett i vår, som ble montert for en måneds tid siden. Litt skreivsenka til å begynne med.. Noen kjappe midlertidige mobilbilder. Så bilen ble hevet litt bak og tatt hjulstillingskontroll på, så nå ser den slik ut. Jeg og speilrefleksen har en diskusjon om batteriene hans for tiden, så kun mobilbilder inntil videre. Endret 20. mai 2009 av Marvil Lenke til kommentar
crea Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så meget bra ut når du fikk heist den opp igjen litt bak Kjempefin bil! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Takk for det! Hehe, nei det så noe rart ut før den ble justert skikkelig. Ubrukelig å kjøre med var det også. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tenkte "air ride" da jeg så på det første bildet Men fra spøk til revolver, felgene kom virkelig til sin rett med senkesettet. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Virkelig fin bil dette altså! Er vel det karosseriet fra Audi som jeg syntes er absolutt finest dette her! Og sinnsykt lekker lakkfarge! Senk gjorde seg veldig ja, absolutt.. Hvordan er den å kjøre i ettertid? Flotte bilder du tar forresten! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Takk begge to! Felgene passer mye bedre på bilen nå som den er senket, ja, er enig med deg der! AnaXyd; Veldig fornøyd med både karosseri og farge, spesielt sistnevnte. Får ta en skikkelig shiningrunde med maskin en helg jeg har tid, for å få frem litt mer glans.. Har ikke fått prøvd bilen så mye annet enn småkjøring, men til det fungerer det helt fint. Grei komfort, men må selvsagt ta hensyn til at bilen er lav. Subber litt om det er last i bilen eller bratt bakke med sving. Tror det er noen skruer i innerskjermene som tar først, så tenkte å ta ut disse. Er uansett fornøyd, var jo klar over at det ville skje når man senker. Fungerer strålende som daily driver, så får vi se hvordan den tar seg frem på langtur senere. Lenke til kommentar
crea Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Grei komfort, men må selvsagt ta hensyn til at bilen er lav. Subber litt om det er last i bilen eller bratt bakke med sving. Tror det er noen skruer i innerskjermene som tar først, så tenkte å ta ut disse. Er uansett fornøyd, var jo klar over at det ville skje når man senker. Fungerer strålende som daily driver, så får vi se hvordan den tar seg frem på langtur senere. Det kan stemme det med de skuene som sitter i innerskjermene. Vi fjerna de på A3'n til en kompis av meg og satt på noen med mindre hode, ble kvitt all subbing Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Litt OT; Marvil, du bur vel ikkje tilfeldigvis i Sogndal? Såg ut som noke kjent der. Kjeme frao Aordal sjøl Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Grei komfort, men må selvsagt ta hensyn til at bilen er lav. Subber litt om det er last i bilen eller bratt bakke med sving. Tror det er noen skruer i innerskjermene som tar først, så tenkte å ta ut disse. Er uansett fornøyd, var jo klar over at det ville skje når man senker. Fungerer strålende som daily driver, så får vi se hvordan den tar seg frem på langtur senere. Det kan stemme det med de skuene som sitter i innerskjermene. Vi fjerna de på A3'n til en kompis av meg og satt på noen med mindre hode, ble kvitt all subbing Kenneth sin, ja.. Nei, tror nok ikke det er så dumt, nei. Litt OT; Marvil, du bur vel ikkje tilfeldigvis i Sogndal? Såg ut som noke kjent der. Kjeme frao Aordal sjøl Nesten, Leikanger, men bilen er av og til i Sogndal. Greit å ha flere sogninger her. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Ser at jeg ikke har lagt inn annet enn mobilbilder på en stund. Har vel ikke skjedd så fryktelig mye, annet enn vanlig stell, service, full shining/detailing, etc.. Underveis med litt shining.. Ferdig med shining.. Noen av bilen, selvsagt ikke like ren lenger.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Takk for det mx1000. Lenke til kommentar
crea Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kjempefin bil ja Så ut som et ålreit verksted du hadde til disposisjon der også. Skal du på hovedtreffet til helga eller? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Hyggelig å høre! Veldig fin plass å stå det der ja, høytrykk med varmt vann, etc.. Blir nok ikke hovedtreff til helga dessverre, litt langt å kjøre Norge på tvers, selv om det pleier å være morro.. Skal du dit? Lenke til kommentar
crea Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ja, det skjønner jeg godt. Er jo meldt dårlig vær og. Jeg tenkte å ta en tur på søndag iallefall, om ikke himmelen åpner seg helt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå