Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Nettopp installert ny kjøleblokk, skulle starte PC`n, Pc`n starter men booter ikke og skjermen er svart. kan det være ødelagt kjerne, og hvordan finner jeg ut om det er det? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 prøv cpu'en på et annet hovedkort. Prøv også å bytte minne. Det kan være mange faktorer som spiller inn her. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 men jeg rekner med at det er CPU siden jeg kan se et liiiiite hakk helt på kanten av kjernen uten forstørrelses glass.. og hvordan kan RAMen klikke når det kun er CPU jeg har rørt? for maskina booter vel ikke uten cpu? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har nettopp slitt med det samme. PC'en startet, men bare svart skjerm. Fant til slutt ut at cpu var død (DAO). Får du noe signal (pipelyder)? Da kan det være minnet. Hvis ikke kan jeg (nesten) garantere at cpu'en er gåen! Dessuten har du vel resatt bios...? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 prøv cpu'en på et annet hovedkort da vel. se om den booter der? hvis den klarer å å boote om, må neste mulige feil ligge på minne. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ville prøvd cpu på et annet hk Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 skaffet ny CPU og pc`n starter helt fint=) Seff prøvd alt det dere sa.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 (DAO). Heter det ikke DOA? Dead On Arrival DAO blir noe som: Dead After Overclocking... Selv om den siste der ikke er en forkortelse. Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Du har så rett, så rett... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Prøv å ta cpu ut og så inn i hk igjen...funka for en jeg kjenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå