Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Har en shuttle SS51. Har lyst på en passiv kjøler til enten R9700 pro/AIWkort, eller til et TI4200kort. Ser at Zalman har en løsning der, men får da ikke plass til PCI kort eller kabinett lokket. Noen som har no forslag? HAr byttet CPU/PSU viftene, så no er det bare den ¤#"%&"#¤ skjermkort viften igjen Håper noen tar seg tid til å svare Mvh Kjetil Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 det skal være plass til den "lille" passive kjøleren , men det spørs om det blir nok kjøling.. hvilke vifter har du nå....? Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 CPU har en en 19dB past vifte, og PSU viften er en 18dB (4*4*2) vifte. Du mente jeg fikk plass til den zalman 80 eller 50 kjøleren? Hvordan tror du det er å sette inn en vifte i kabinettet som er rettet mot den passive kjøleren, hvis det lar seg gjøre da? Ikke enkelt dette... Lenke til kommentar
Doz Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har en SS51 selv m/ et TI 4600 kort hvor jeg har satt på Termal Tech G4 kjøleren i kobber. Brukte så en Fanmate til å regulere ned farten på vifta slik at jeg ikke hører den lenger. Tror kjølinga er helt OK utenat jeg har målt tempen. noen gang. Har i alle fall ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå