Ardenus Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hei, på min bærbare(sitter nå ved den stasjonære) så kommer jeg meg ikke ut på internett, den viser at den er tilkobla, har tilgang i nettverket til den stasjonære, og kan pinge alle internett sider, men i IE eller firefox kan den ikke få opp sidene i det hele tatt. noen ideer? jeg har satt opp nettverket flere ganger uten hell, satt opp internett innstillinger uten hell heller.. er så kjipt, for jeg har internett, det veit jeg siden jeg kan pinge, men får bare ikke opp noe i browserne.. hjelp? Endret 24. august 2007 av Raider81 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Får du opp vg.no med denne? 193.69.165.21 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Får du opp vg.no med denne? 193.69.165.21 9353674[/snapback] hei, aner ikke for jeg fant feilen faktisk.. som siste utvei så sletta jeg nettverkskortet og innstallerte det på nytt, og nå fungerer det. faktisk den mest merkelige feilen jeg har hatt, at jeg kan pinge andre men ikke få opp sider. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 vel, nå har det dukka opp noe annet rart, internetten plutselig detter ut, og en restart av pcen så funker det igjen. ikke altid det funker med restart.. rart Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kan være nettverkskortet som holder på å ta kvelden. Det går fint å sette inn et ekstra kort. Kanskje du skal skaffe deg ett PCI-kort slik at du slipper å bli uten nett når det du har tar kvelden? Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Kan være nettverkskortet som holder på å ta kvelden. Det går fint å sette inn et ekstra kort. Kanskje du skal skaffe deg ett PCI-kort slik at du slipper å bli uten nett når det du har tar kvelden? 9354470[/snapback] hei igjen, det var ikke hardware problem, reint software problem, det antok jeg også, men fant ikke ut hvilken, så reformaterte nå, og fungerer helt perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå