Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med å komme meg på internett [Løst]

Anbefalte innlegg

Hei, på min bærbare(sitter nå ved den stasjonære) så kommer jeg meg ikke ut på internett, den viser at den er tilkobla, har tilgang i nettverket til den stasjonære, og kan pinge alle internett sider, men i IE eller firefox kan den ikke få opp sidene i det hele tatt.

noen ideer? jeg har satt opp nettverket flere ganger uten hell, satt opp internett innstillinger uten hell heller..

er så kjipt, for jeg har internett, det veit jeg siden jeg kan pinge, men får bare ikke opp noe i browserne..

hjelp?

Endret av Raider81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du opp vg.no med denne?  193.69.165.21

9353674[/snapback]

hei, aner ikke :p for jeg fant feilen faktisk.. som siste utvei så sletta jeg nettverkskortet og innstallerte det på nytt, og nå fungerer det. faktisk den mest merkelige feilen jeg har hatt, at jeg kan pinge andre men ikke få opp sider.

Lenke til kommentar
Kan være nettverkskortet som holder på å ta kvelden.  Det går fint å sette inn et ekstra kort.  Kanskje du skal skaffe deg ett PCI-kort slik at du slipper å bli uten nett når det du har tar kvelden?

9354470[/snapback]

hei igjen, det var ikke hardware problem, reint software problem, det antok jeg også, men fant ikke ut hvilken, så reformaterte nå, og fungerer helt perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...