Markusthaman Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hallo. Har laget en spilleliste som jeg finner høyst avslappende. Vil gjerne få dele den med dere også. Perfekt å sove til. Har lagt ved en spilleliste med riktig rekkefølge, for det er ikke alltid allt er rett. Dere som ikke gidder å lese. Album 1 er for avslapning, og album 2 funker fett for soving, hvis du har en sleep-timer. Her er den (krever et program som åpner .zip-filer): *FJERNET* Ingen liker akkurat det samme, men dette virker avslappende på meg. Håper du kan nyte musikken. -Markus Endret 27. august 2007 av cun Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Skal ta en titt nå. Selve greia høres egentlig ganske fin ut. edit: Den første "cden" var ikke helt min greie. Men del to var til tider meget behagelig Endret 25. august 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Markusthaman Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 hehe. er litt sære sanger i det første albumet ja. forsovet det andre også. men det er avslappende. =P fint at du likte nr 2 da. =) Lenke til kommentar
Speik Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du laget musikken selv? Lenke til kommentar
Markusthaman Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 nei nei. seff ikke. det er forskjellige artister som har lagd sangene. jeg har bare satt dem sammen og forandret album-navnet. dette er sanger jeg finner avslappende. =) Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Med andre ord så er dette sanger som er under opphavsrett som du ikke har lov til å distribuere fritt? Har du lest retningslinjene ang. piratkopiering og fildeling? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 For det første skal forslag til og anbefaling av musikk som er avslappende osv postes her. For det andre er det, som .Marcus sier, ikke lov til å komme med informasjon som kan føre til piratvirksomhet, hvilket dette i høyeste grad kan sies å gjøre. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg