haakonts Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå jeg ser på spesifikasjonen på D300 så kan jeg ikke la være å spekulere rundt hva dette må gjøre for bruktprisene på D2x(s)? Du får altså et kamera som på nesten alle måter (værtetting og integrert vertikalgrep er vel unntakene) er bedre enn D2x(s) for usle 15 tusenlapper (litt mer med vertikalgrepet). Hvem i huleste vil være interessert i å kjøpe en D2x(s) for de bruktprisene som nå forlanges (sjekk på foto.no)? Jeg må inrømme at planen min var å kjøpe et brukt D2x i løpet av neste år for å få bedre autofokus og raskere fps, men det er utelukket av D300. Hvis kameraet er så bra som Nikon sier (både høy ISO og fps er viktig for meg for akkurat det jeg skyter), så gruser det D2x(s). Stakkars de som skal selge sine D2x(s) sier nå jeg Håkon Lenke til kommentar
Bawaria Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ja ja tror nok det er forskjell på disse her alikevel, men prisen på d2x har synket til en nivå som er akseptabelt allerede det er faktikt vesetlige forskjeller alikevell på disse hus typene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå