Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 hei! har en shuttle ss51, og har lyst på et tv kort. Har lite pci/agp plass i maskinen, så det kortet virket veldig bra. Men må jeg vente lenge på det, eller er det rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kortet skal vistnok være i webshops i midten eller mot slutten av februar Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 oki, tusen takk for svar Hva tror du prisen vil ligge på? En annen ting jeg har sett litt på, er at noen tv kort kan du få med flerkanals lyd, vet du om det sendes mer enn bare stereo på vanlig anntenne/kabel, eller er det bare digital parabol som sender det? Kjetil Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ser at prisen vil ligge på nærmere 4000,- +/- Tror ikke at kringkasta tv sender med flerkanalslyd, men jeg er ikke helt sikker. Stereo i to kanaler er vel det nærmeste du kommer. Hauppauge har et meget fint parabolkort til ca 2500,- (www.itbutikken.no ) og så koster kortleser som tar både viaccsess og conax ca 600,- (samme plass). Du kan jo selvsagt sjekke hjemmesidene til hauppauge ( www.hauppauge.com ) for nærmere info. Husker jeg ikke helt feil heter kortet noe sånn som WinTV DVB-S Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg ser at www.pcutstyr.no selger 9700Pro All In Wonder kortet til 3795,- og de har det på lager fra 02.02-03. Det er Sapphire utgaven altså, men det er nøyaktig samme kortet som det originale ATI kortet. Lenke til kommentar
Turbopus Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 takk for svar til dere begge!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå