Øyvind€ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har satt 40D på bestillingslisten , men... har i dag stort sett Sandisk ultra2 kort, er det nok hastighet på les/skriv for å utnytte hastigheten på kamera ? Eller bør jeg bytte ut alt til ultra3 eller 4 ? har ikke helt funnet ut av dette på egenhånd Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har satt 40D på bestillingslisten , men... har i dag stort sett Sandisk ultra2 kort, er det nok hastighet på les/skriv for å utnytte hastigheten på kamera ? Eller bør jeg bytte ut alt til ultra3 eller 4 ? Det holder nok ikke til seriefoto lenge i max hastighet, men du trenger nok bare kjøpe et Extreme III eller IV-kort for den bruken... Til kortere sekvenser har du jo bufferet som tar unna en god stund, så du trenger ikke skifte alle minnekortene dine. Men ville kanskje kjøpt ett raskere. Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har satt 40D på bestillingslisten , men... har i dag stort sett Sandisk ultra2 kort, er det nok hastighet på les/skriv for å utnytte hastigheten på kamera ? Eller bør jeg bytte ut alt til ultra3 eller 4 ? har ikke helt funnet ut av dette på egenhånd 9352871[/snapback] Jeg vil anbefale deg å kjøpe et så raskt kort som mulig. Har selv Canon EOS 20D, og det klarer i teorien ikke utnytte mer enn et Ultra II-kort - MEN det er på skrivingen - det å bla igjennom bildene ved visning på kameraskjerm, går veldig mye fortere på et Extreme IV enn et Ultra II, noe som er gullverdtl (Beklager "verdens lengste setning") Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 I disse dager er det jo bare å kline til. Minnekort prisene synker jo som steiner, se nederst på denne siden, så ser man hvor mye de har falt på 1år, sykt... Lenke til kommentar
Øyvind€ Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 I disse dager er det jo bare å kline til.Minnekort prisene synker jo som steiner, se nederst på denne siden, så ser man hvor mye de har falt på 1år, sykt... 9354896[/snapback] sant nok.. billig e d jo Takker for svar ! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (Beklager "verdens lengste setning") 9354827[/snapback] Du har ikke lest James Joyce :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå