Gå til innhold

Cpu byttet etter reperasjon (OPPDATERT2)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har to saker.

Sak 1#

Kan jeg endre innstillingene mine her på forumet så jeg SLIPPER å trykker på starten av linjen der hvor noen har svart?

Utrolig irriterende jeg gidder ikke det, kan jo ikke vite hvem jeg skal trykke på får finne det jeg leter etter hvis jeg feks har søkt etter noe.

Sak 2#

Min stasjonære pc har nettopp kommet hjem etter et 4 ukers opphold på rep på komplett.

Jeg fant ut når pcn min kom tilbake at komplett hadde byttet min cpu.

FØR: E6400, NÅ: Pentium 4 630.

Har komplett lov til å bytte til en dårligere cpu?

Jeg har btw 3 års sende inn garanti.

Jeg må si at de skuffet meg, om jeg må sende pcen inn IGJEN så alt i alt kommer jeg til å bli uten den sånn ca 6-7 uker. HELE sommerferien hadde komplett den inne til service.

Å ja om du lurer skal jeg kreve kompensasjon, feks enda bedre cpu + at min skal FØRST i køen.

EDIT EDIT: For om det her er standarden til komplett å "smugle" bedre deler inn å sette tilbake dårligere.

Og i tilleg skal bruke minst 5 uker så er komplett sin kundeservice/reperasjonsservice ikkeno å satse på for å si det sånn.

EDIT: Jeg kommer tilbake til mandagen men mer info om hva komplett har å si!

På forhånd takk!

DEL #2

Hei nå har jeg snakket med komplett. Og jeg må si kundeservicen er ikke kompletts styrke. :thumbdown:

Derimot så får jeg tilsendt en ny cpu E6750(en bedre modell) conroe som jeg ikke hadde før uten å sende tilbake intel pentiumen som jeg fikk ved reperasjon.

Fikk altså kriget til meg en bedre cpu pga alt trøbbelet, noe jeg syns var på sin plass!

Bare rettferdig at jeg skal slippe å sende inn den gamle cpun i og med at det var komplett sin feil.

Men uansett noen tips ved installasjon ved cpu?

Need help.

Konklusjon: Tendens til surr, dårlig kundeservice -. Retter opp problemet og gir kunden bedre vare +.

Men om det var med vilje og gi meg dårligere cpu eller ikke vet jeg ikke.

BTW: Vet det her tok tid men har starta på ny skole osv.. så har blitt mye nytt mye lekser og kjøping av bøker + trening og blabla.. u get it. :thumbup:

Endret av SebastianS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I nr 2 så er det åpenbart skjedd en forveksling eller noen som har sett litt fort på produktnumre, send en mail til komplett så løser det seg.

Jeg må si at jeg ikke skjønenr hva du prøver å si i nr 1, men om du sier det jeg tror så trykk på Standard under der det står "Svar nå" "Nytt emne" og "Ny måling"

Lenke til kommentar
I nr 2 så er det åpenbart skjedd en forveksling eller noen som har sett litt fort på produktnumre, send en mail til komplett så løser det seg.

Jeg må si at jeg ikke skjønenr hva du prøver å si i nr 1, men om du sier det jeg tror så trykk på Standard under der det står "Svar nå" "Nytt emne" og "Ny måling"

9352947[/snapback]

Nr2 : Okei, så jeg burde bare ta kontakt med komplett igjen da?

Nr1 : Ja men jeg må trykke på det du har skrivd under min tråd, for at jeg skal få se alt.

Om jeg ikke trykker ser jeg bare nicket ditt å starten på det du har skrivd.

Før så kom alt dere skrev i posten opp uten at jeg måtte gjøre det.

Btw: det står posts in this topic over der jeg må trykke, som jeg ikke vil.

Endret av SebastianS
Lenke til kommentar

Får håpe dette var et hendelig uhell og ikke med overlegg. :hmm:

Spent på hvordan de ordner opp i denne, da. Du som kunde blir uansett skadelidende i rotet deres, både i form av merarbeide med sending, samt det at du blir uten PC i minst ei uke (forutsatt at du sender inn og lar de bytte). Jeg hadde krevd en kompensasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...