StaBBer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Akkurat kjøpt min første lasermus, valget falt på en Logitech Revolution til notebooks. Noen som har anbefalinger til musmatte? Skal brukes i skolesammenheng, så den må være tynn og ikke for stor. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 kjøp ei Func musematte... søk etter funk på komplett og andre muse matte distrubiutere Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Razer exactmat. Hvis du har en laptop som jeg tror du har og den er 15 " så passer de fint sammen siden matten er like stor som skjermen. Så funker fett i sekken. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Siden den skal være til skolebruk og den skal være lett å ta med, bør du kjøpe steelpad QCK elr mini versjon av den. Pga at den kan du rulle sammen og lett ta den med. Har selv kjøpt QCK og G7 som jeg skal bruke på min skole-pc. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Takk, QCK Mini høres bra ut! Hvor kan man kjøpe den? Fant den bare på SHG.no, som hadde ganske dyr frakt. Fant heller ikke mini på eBay en gang. Om ingen har tips må jeg vel gå for den vanlige, ser bla. at Komplett har den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Matta som jeg har er perfekt. Det er av den typen som fulgte med PCen når jeg kjøpte en HP på Elkjøp for mange år siden (er kalender for 2001 på den ...) Har aldri hatt problemer med noen slags mus med den, og den er tung og solid så den ikke sklir. I tillegg er størrelsen veldig kurant. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Takk, QCK Mini høres bra ut! Hvor kan man kjøpe den? Fant den bare på SHG.no, som hadde ganske dyr frakt. Fant heller ikke mini på eBay en gang. Om ingen har tips må jeg vel gå for den vanlige, ser bla. at Komplett har den. 9359066[/snapback] Sjekk din lokale sjappe, bl.a datakjeden bør ha den. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Det løste seg, Steelpad har web-shop på siden sin. Kostet 6.95 USD, og frakten kom på 9.95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå