Rincewind76 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har flyttet til Hedmark, og tilgangen på masse fine vann gjør meg veldig fristet til å kjøpe en liten båt med tilhenger som familien kan bruke til å fiske og koseturer. Vi er pr. i dag 2 voksne og 2 småbarn, så jeg ønsker en stabil båt med plass til fire (siden ungene blir eldre etterhvert) voksne personer. Bør ha mulighet for motor på 4-6hk. Siden jeg har null peiling på båttyper osv. tar jeg imot tips omkonkrete båttyper jeg kan lete etter. Ønsker så billig som mulig, og det har forsåvidt liten betydning om båten er fra 1975 eller 2005 såfremt det er mulgi å få tak i eksemplarer i god stand. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 heisan. du kan jo ta en tit på denne http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&pos=12&tot=421 dette er jo en fin båt til familien for å fiske litt. men husk at det er ikke alle steder det er lov med bensindrevet motor, spesielt i småvann kan det være forbud mot dette. men det er lov med el-motor. lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå