Bruker-88036 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Hei. Jeg legger ut et bilde fra arkivet. Det er fra Halden og motivet er Fredriksten Festning. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 spennende motiv, synes mørket så kunstig ut Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 24. august 2007 Rapporter Del Skrevet 24. august 2007 Har ikke mye rede på det rent tekniske, men estetikk kan vi vel alle litt om. (Kommer jo an på øyet som ser men, ..) Dette var trolsk. Blikket blir sugd innover i bildet. Riktig vakkert, synes jeg! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Har du ikke vist dette bildet i en litt annen versjon her før? Eller er det noen andre som har tatt omtrent samme bildet? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg tenkte det samme som cyclo – dette ser veldig kjent ut? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Jo, det stemmer. Ett nesten helt likt, ikke så synlig tåke som på dette. En stund la jeg ut mange bilder fra den festningen, sikkert også derfor det virker så "kjent". Også takker jeg for kommentarene. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 er det sånn festningen ser ut i virkeligheten med det blotte øye? :O må være et fantastisk syn da! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg laster ned en god del bilder fra dette og andre fora, så også med dette. Det er ikke noe mesterverk, men jeg likte det godt nok til å ønske å se det igjen. Mer har jeg ikke å si om dette bildet. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Er bildet manipulert? Synes det er noe rart med tåken øverst til høyre. Ellers likte jeg bilde. Litt mystisk stemning. Kunne godt vært et postkort tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Er bildet manipulert? Synes det er noe rart med tåken øverst til høyre. Ellers likte jeg bilde. Litt mystisk stemning. Kunne godt vært et postkort tror jeg. 9357194[/snapback] Ja, det er manipulert. Jeg hadde tatt mange bilder av festningen når tåka kom sigende. Og det var på den tiden jeg først så HDR bilder. Så jeg mener dette er et eksperiment med bruk av flere RAW filer der tåka er forskjellig. (Om jeg husker feil nå så oppdaterer jeg dette.) Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 25. august 2007 Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Husene nede i bildet bør fjernes. Ellers ikke noe spesielt å si. Det er vakkert, men jeg har sett kliss like bilder av denne festningen før Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2007 Når tilbakemeldingene er så samstemte så er det vel mest sannsynlig at jeg har hatt dette i bildekritikken før. Så da er det vel bare å beklage det, og fjerne bildet og love at det ikke skal gjenta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå