peaceful Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Når jeg trykker på bytt bruker knappen skjer det absolutt ingenting. Har ingen problemer med å logge av, men det er veldig kjipt å måtte logge av og på hele tiden. Etter at pcen har vært i ventemodus får jeg opp et vindu hvor jeg må skrive inn passordet til brukeren, selv om ingen av brukerene har laget passord i det hele tatt. For å logge på igjen da lar jeg passord feltet stå tomt og trykke på OK. Noen som har noen ideer om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Får du opp brukerbytteskjermen eller den "gamle" 2000 login-boksen etter skjermbeskytter? Lenke til kommentar
peaceful Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 er ikke helt sikker hva du mener men jeg tror det er den sist nevnte. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 er ikke helt sikker hva du mener men jeg tror det er den sist nevnte. 9352807[/snapback] Gå inn på kontrol panel, inn på brukere, inn på hvordan du logger av og på og si hvilken som er avkrysset. Lenke til kommentar
peaceful Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Det er kun den øverste som er avkrysset. Jeg prøvde å krysse av den nederste og bytte brukere men da skjedde heller ingenting. Når jeg gikk tilbake til kontrollpanelet var alle innstilingene jeg hadde endret tilbake slik det var... Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nå sitter jeg på Vista, så jeg husker ikke helt hva som var hva, men begge hakene må være krysset av for å få til brukerbytte. Forsøk å fjerne den øverste og restart maskinen. Så huker du av begge igjen og ser om det hjelper. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Begge må være avkrysset. Lenke til kommentar
peaceful Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 nå gjorde jeg som du sa, men ingenting skjedde. Når jeg krysser av av den nederste og trykker ok går jeg tilbake til "hjem" menyen automatisk. uten at noen endringer skjer. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 nå gjorde jeg som du sa, men ingenting skjedde. Når jeg krysser av av den nederste og trykker ok går jeg tilbake til "hjem" menyen automatisk. uten at noen endringer skjer. 9352926[/snapback] Du har fortsatt den øverste avkrysset? Lenke til kommentar
peaceful Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 nå gjorde jeg som du sa, men ingenting skjedde. Når jeg krysser av av den nederste og trykker ok går jeg tilbake til "hjem" menyen automatisk. uten at noen endringer skjer. 9352926[/snapback] Du har fortsatt den øverste avkrysset? 9352937[/snapback] Begge to er avkrysset, men når jeg trykker ok går det tilbake til at bare den øverste er avkrysset. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er noe som må være aktivert eller deaktivert for at raskt brukerbytte skal kunne fungere. Kan det være frakoblede filer? Jeg mener å huske at du i så fall skal få beskjed om det med en link til rett plassering. Lenke til kommentar
peaceful Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 aner ikke ikke hva som gjør det jeg... Jeg tror det kan bli vanskelig å løse dette problemet. takk for at dere prøvde å hjelpe da Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det er noe som må være aktivert eller deaktivert for at raskt brukerbytte skal kunne fungere. Kan det være frakoblede filer? Jeg mener å huske at du i så fall skal få beskjed om det med en link til rett plassering. 9352985[/snapback] Frakoblede filer må være deaktivert ja. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Windowstast + L 9358632[/snapback] Hvis brukerbytte ikke er aktivert (som han sliter med) så vil win + l bare låse maskinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå