Gå til innhold

Klarer ikke bytte bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på bytt bruker knappen skjer det absolutt ingenting. Har ingen problemer med å logge av, men det er veldig kjipt å måtte logge av og på hele tiden.

Etter at pcen har vært i ventemodus får jeg opp et vindu hvor jeg må skrive inn passordet til brukeren, selv om ingen av brukerene har laget passord i det hele tatt. For å logge på igjen da lar jeg passord feltet stå tomt og trykke på OK.

Noen som har noen ideer om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kun den øverste som er avkrysset.

Jeg prøvde å krysse av den nederste og bytte brukere men da skjedde heller ingenting. Når jeg gikk tilbake til kontrollpanelet var alle innstilingene jeg hadde endret tilbake slik det var...

Lenke til kommentar
nå gjorde jeg som du sa, men ingenting skjedde. Når jeg krysser av av den nederste og trykker ok går jeg tilbake til "hjem" menyen automatisk. uten at noen endringer skjer.

9352926[/snapback]

Du har fortsatt den øverste avkrysset?

9352937[/snapback]

Begge to er avkrysset, men når jeg trykker ok går det tilbake til at bare den øverste er avkrysset.

Lenke til kommentar
Det er noe som må være aktivert eller deaktivert for at raskt brukerbytte skal kunne fungere. Kan det være frakoblede filer? Jeg mener å huske at du i så fall skal få beskjed om det med en link til rett plassering.

9352985[/snapback]

Frakoblede filer må være deaktivert ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...