Fear the Scare Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 jeg har fått et spam virus på min windows live messenger... Virus filen heter p0017... den har lagt seg et eller annet sted i windows mappen, men jeg klarer ikke slette den, og ingen virus program funker for tiden på pc'en min, viruset kom fra da jeg god tok det fra en annen person.. vis noen kjenner til dette virus så ber jeg dere om hjelp, Det som skjer (engang til) er at msn min sender det samme viruset på fra min msn som jeg godtok første gang... (HVA HJELP OG HVORDAN) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal vel inn her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Wiken.. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Post gjerne en HJT-logg: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå