Gå til innhold

Digital aktivitetskalender for tøtsjskjerm

enden

Anbefalte innlegg

Jeg driver og planlegger et litt mer digitalt hjem for tiden. I dette hjemmet vil jeg implementere en aktivitetskalender og trenger tips til programvare.

Kort fortalt ser jeg for meg en tøtsj-basert stasjon i gangen der kalendere vises frem. Denne viser frem en standardvisning - f.eks. dagen i dag for alle medlemmer av husstanden. Se for dere en timeplan fra 07:00 til 22:00 med en kolonne pr person.

Visningen kan tilpasses ved at man kan ta frem en enkelt person eller aktivitet for flere detaljer. Etter en periode med inaktivitet går visningen tilbake til standard.

Jeg ser for meg et serverbasert system som gjør det mulig å hente opp systemet andre steder også, f.eks. på mediasenteret i stua. Et web-GUI er heller ikke å forakte.

90% av funksjonaliteten jeg leter etter er å finne i Exchange / Outlook med visning av flere kalendere samtidig, men grensesnittet blir mest sannsynlig for klønete for en tøtsj-skjerm. Er det noen som har andre forslag til systemer som dekker behovene jeg har skissert grovt over?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...