TST Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ny, lang Games Convention-film. Se videoen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hva skjer med ulver, fugler, og for å ikke snakke om skurken fra Spiderman? Trodde det var nok med de Metal Gear'ene uten armer som rautet, jeg. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Okey dette blir alt for mye av det gode, jeg er jo en mgs fan men mgs4 er ikke lenger hva serien en gang var så jo bare dumt ut mekanisk ulv ? lool Jaja da slepper jeg jo å ha ps3 ser det ut som. Endret 25. august 2007 av AllColer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ekstremt drøyt det der ja. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nå synes jeg det virker mer som et... dårlig superhelt-spill Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Feil, dette ser bare bedre og bedre ut. Hele spillet kommer ikke til å bli mot roboter av dette slaget, noe jeg kan si med sikkerhet. Dette ar sikkert et blikk på noen av bossene man vil møte, eller Metal Gear, og jeg ser virkelig frem til det! Hadde ikke forundret meg om dette blir det beste i serien! Lenke til kommentar
saivert Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Tydeligvis noen som ikke skjønner seg på hva Metal Gear handler om her. Les bakhistorien. Spill alle spillene en gang til. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Lett perpleks nå ja. Hele spillet blir neppe like Marvel, men det får meg til å huske det noen sa om at Hideo Kojima skrev spillplottet helt avhengig av hvilke filmer han har sett den dagen. Jeg liker best Solid Snake, supersniker'n. Historien i MGS 2 og MGS 3 er bra fordi man med viss godvilje og manipulering av mavesaft kommer frem til at "oj, dette hadde jeg ikke ventet". I firer'n venter jeg det, så vi får nå se. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Gleder meg til det kommer ut, synd det blir det siste Morsom tekst på filmen foresten ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg