DennisDanielsen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hei, har fått låne en projector som jeg skulle se film på. har noen kompiser her nå og skal se 300. Men har ett problem, når jeg skal spille av filmen er det bare en svart rute i medieavspilleren. filmen funker på pc'n ^^ noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) tease: Endret 24. august 2007 av DennisDanielsen Lenke til kommentar
tropix1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Dette må du stille inn på i skjermkort instillingene på pc'en din. Jaffal jeg som har ati skjermkort og driver stiller inn på dette inne på video --> theater mode --> så velger du same on all desplays. Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 har geforce 7300, det er på en laptop fant ikke det du snakka om Lenke til kommentar
tropix1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da er det ikke så mye jeg kan hjelpe deg med, men er bare å sitte å teste seg frem inne på skjermkort innstillingene så finner du det nok ut etterhvert:D:D Lenke til kommentar
DennisDanielsen Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 fikk det til nå, men det lagger sinnsykt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå