Jan Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg driver for tiden på med diverse manus og funderer litt på om lengden(e). Er redd for at jeg drar det litt for langt så det blir for komplekst for gjennomførelse, eller enda verre.. så kort at det ikke gir mening. Dine nullbudsjettfilmer er hvor lange, og får du formidlet det du vil med en slik lengde? Edit: Ordnet litt på betegnelse og la til spørsmål. Endret 24. august 2007 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Har du erfaring fra før av? Har du stort nok crew, så du slipper å slite deg kraftig ut? Er det realistisk, det du skriver, altså, kan det gjennomføres uten for mye stress? Dette er noen spørsmål du kan tenke over. Det blir fort slit, spesielt hvis man ikke har mye erfaring, og ting tar lengre tid. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Har du erfaring fra før av? Har du stort nok crew, så du slipper å slite deg kraftig ut? Er det realistisk, det du skriver, altså, kan det gjennomføres uten for mye stress? Dette er noen spørsmål du kan tenke over. Det blir fort slit, spesielt hvis man ikke har mye erfaring, og ting tar lengre tid. 9353395[/snapback] Jeg tenker på filmens lengde, i minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har du erfaring fra før av? Har du stort nok crew, så du slipper å slite deg kraftig ut? Er det realistisk, det du skriver, altså, kan det gjennomføres uten for mye stress? Dette er noen spørsmål du kan tenke over. Det blir fort slit, spesielt hvis man ikke har mye erfaring, og ting tar lengre tid. 9353395[/snapback] Jeg tenker på filmens lengde, i minutter. 9354051[/snapback] Det er likevel relevant. Anyway, lag filmen så lang du mener den bør være. Så lenge du får frem budskapet uten mye unyttig dritt i filmen så er det bra. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Gjør deg heller flid med en 2-minutter, enn å lage 10 minutter med crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå