Skogslik Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Skal kjøpe en pc, bærbar i forbindelse med skulen. Her er litt hva den må infrie: -Den skal brukes til skule -Den skal kunne spille litt spill, foreksempel wow -den skal brukes til musikk redigering of må ha god plass -internett -fint om det gåt og koble den til Tv med VGA eller hva som er best Pris skriver eg ikkje i og med at det sikkert ikkje koster så mye for en slik en Fint om dere kommer med forslag! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hva med Acer Aspire 5613ZWLMi? Jeg er ihvertfall strålende fornøyd Endret 24. august 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 og grafikk-kortet er greit i den? litt liten harddisk, men kan jo bare kjøpe en ekstern senere da Ellers såg den jo grei ut Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 og grafikk-kortet er greit i den? litt liten harddisk, men kan jo bare kjøpe en ekstern senere da Ellers såg den jo grei ut 9351963[/snapback] Ja hvis du er heldig Les mer her. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 jaha, men er det grafikk-kortet som står at skal være med bra da? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 For å være helt ærlig vet jeg ikke, men du kan jo spørre i den tråden jeg linket til eller i denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå