-Teddy- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Første gangen jeg tar bilder av fly, første gangen jeg bruker tele. Tilbakemeldinger tas imot med takk! (Første bilde at kun for å vise at jeg bare bor 200 meter fra stripa...) Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 flotte bilde! men litt uheldig med det første med tanke på den uskarpe buska/treet i forgrunnen- nr.2 var ganske så fint, men ville gjerne sett cockpiten på flyet i stedet for undersiden. men veldig fint uansett. Nr.3 var absolutt det beste av dei tre, fantastisk! einaste eg villa gjort annleis kunne kansje vært å velge et litt annet utsnitt, og deretter hengt det opp på veggen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Takk for respons, 117 visninger og ett svar da gitt. Bilde #1 var bare for å vise at flyene går ganske tett på her jeg bor, ikke noe godt fotografi ellers. Angående bilde #2 så ville jeg ha med etterbrenneren, noe som er vanskelig å kombinere med cocpit. Blir aldri enig med meg selv angående crop av bilder, #3 er litt croppet. Har noen et forslag til bedre utsnitt er det bare å croppe i vei og legge det ut her. Legger ved et ucroppet (men resizet) bilde om noen vil forslå en bedre crop. Kanskje bildet er fint uten crop i det hele tatt? EDIT: Skrivefeil Endret 24. august 2007 av -Teddy- Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hmm, likte den da ganske så godt som orginalt utsnitt eg da, Lenke til kommentar
synsing Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Liker bilde 3 veldig godt. Jeg er jo veldig glad i sånne enkle, nesten tomme bilder. Enkelt og veldig stilig. Liker best utsnittet i førsteposten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Takk for respons, 117 visninger og ett svar da gitt. 9352633[/snapback] Det ser ut til å være tidens trend. Kanskje noen har en boikott på gang? Jeg synes både bildene som heter "Bue" og "Etterbrenner" er veldig stilige. De er blant de beste flyfotoene jeg har sett på Akams bildekritikk. Begge to er veldig stilrene og elegante. Noen vil sikkert klage på at "Etterbrenner" er framtungt, men det er i såfall tøys. Bildet er perfekt komponert i henhold til hva som er interessant i motivet, og det samme gjelder "Bue". Begge to fortjener å henge på veggen til hvilken som helst flyentusiast. 117 visninger og 1 kommentar (+ en til før jeg skrev dette). Er stilrene bilder gått av moten mens jeg var i Roma? Edit: Ved et uhell oversatte jeg etterbrenner til engelsk. Må skifte om til norsk modus snart. Endret 25. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg synes bue-bildet er utrolig bra - stilrent og tøft! Flott valg av tone på himmelen. Etterbrennerbildet er også kompetent utført, men egentlig ikke så utrolig spennende når alt kommer til alt. Jeg føler jeg har sett nok etterbrenner-bilder gjennom livet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det siste bildet er etter min mening fantastisk. Rett og slett. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det orginale bildet syns jeg var skikkelig stilig som det er. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Takk for all rosen! Fikk forresten godkjent buebildet på onexposure.net. Dette gav meg litt selvtillit til helgens airshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå