Gå til innhold

Kritikk på flyfotos fra trappa

-Teddy-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flotte bilde! :thumbup: men litt uheldig med det første med tanke på den uskarpe buska/treet i forgrunnen-

nr.2 var ganske så fint, men ville gjerne sett cockpiten på flyet i stedet for undersiden. men veldig fint uansett.

Nr.3 var absolutt det beste av dei tre, fantastisk! einaste eg villa gjort annleis kunne kansje vært å velge et litt annet utsnitt, og deretter hengt det opp på veggen.

Lenke til kommentar

Takk for respons, 117 visninger og ett svar da gitt.

Bilde #1 var bare for å vise at flyene går ganske tett på her jeg bor, ikke noe godt fotografi ellers. Angående bilde #2 så ville jeg ha med etterbrenneren, noe som er vanskelig å kombinere med cocpit. :wee:

Blir aldri enig med meg selv angående crop av bilder, #3 er litt croppet. Har noen et forslag til bedre utsnitt er det bare å croppe i vei og legge det ut her. Legger ved et ucroppet (men resizet) bilde om noen vil forslå en bedre crop. Kanskje bildet er fint uten crop i det hele tatt?

EDIT: Skrivefeil

post-50769-1187984124_thumb.jpg

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Takk for respons, 117 visninger og ett svar da gitt.

9352633[/snapback]

Det ser ut til å være tidens trend. Kanskje noen har en boikott på gang? :hmm:

Jeg synes både bildene som heter "Bue" og "Etterbrenner" er veldig stilige. De er blant de beste flyfotoene jeg har sett på Akams bildekritikk. Begge to er veldig stilrene og elegante. Noen vil sikkert klage på at "Etterbrenner" er framtungt, men det er i såfall tøys. Bildet er perfekt komponert i henhold til hva som er interessant i motivet, og det samme gjelder "Bue". Begge to fortjener å henge på veggen til hvilken som helst flyentusiast.

117 visninger og 1 kommentar (+ en til før jeg skrev dette). Er stilrene bilder gått av moten mens jeg var i Roma?

Edit: Ved et uhell oversatte jeg etterbrenner til engelsk. Må skifte om til norsk modus snart.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...