hinduuu Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 "Rescue Me" is a drama that centers on the inner workings of Engine 62, a New York City firehouse, and the personal and emotional battles of its members in a post-9/11 world mostly centering on Tommy Gavin, a veteran firefighter whose life is in turmoil as he copes with the stresses and fears of his job as well the separation from his wife Janet. Tommy moves into a house across the street from her to stay close to their three children and keep an eye on her. The stresses and fears of his job are manifested through conversations with his dead cousin Jimmy Keefe, a former firefighter, as well as the haunting memories of people he has watched perish on the job. The other members of Ladder 62 include Chief Jerry Reilly who, despite being called "The Good Chief," has a serious gambling problem. Sean Garrity is a young, handsome guy who is easier to look at than hold a conversation with. Franco Rivera, a cocky, Puerto Rican ladies man, is Tommy's confidant who lives life in the fast lane. Lt. Kenny "Lou" Shea is a man's man who secretly writes poetry and uses it as a way to release his emotional frustrations. Mike Silletti, "the probie," is subject to numerous initiation pranks as he starts his career as a firefighter. Written by Matt Patay Utrolig bra serie, så den først sist uke på tv3. og bestemte meg for og skaffe meg resten av serien, nå har jeg sittet i 2 dager i strekk nesten og sett 4sesonger. Anbefaler alle som liker drama serier og ta en titt, og gi ikke opp før du har sett et par episoder. Er først litt uti sesong 1 at du virkelig blir avhengi Mange fine damer der, utrolig spennede storylines og helt fabelaktig skuespill. Offisiell hjemmeside Hvis du vil se en trailer eller noen scener så finnes det utrolig mye ute på youtube så er bare og søke litt. Lenke til kommentar
jokka8 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Rescue me er en ganske undervurdert serie. Denis Leary gjør en bra jobb som karakteren Tommy Gavin. Serien har noen ubetalelige morsomme øyeblikk, som når sean garitty har blitt fora med sovepiller. Klippet kan du se her Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 hehe, ja er mye morsomt i rescue me. Selv liker jeg best de scenene hvor Franco møter og henger med han retard fyren som han blir kalt. " Nigger!,And they call me a retard " Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Rescue Me er en av favorittene mine. Følger med hver uke det er ny episode. Akkurat ferdig med dagens episode. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Har ikke sett dagens episode, får nok ikke sett den på et par dager. Men jeg gleder meg Det er ikke sesong finalen vel? tidligere sesonger har vært på 12episoder om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mener på neste episode er finalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå