_sindre_ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 trenger en bass til å gi de gode og laveste tonene i film. har sett litt på Proson Blackbird Sub 12, Black Oak på netthandelen, hvordan er dennesubben? Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 XTZ 99 W12 har blir skrytt opp i skyene av alle jeg har sett teste den, den skal visst gi utrolig mye for pengene. Vet ikke hva den Proson subben koster, men er W12 for dyr, så er lillebroren W10.16 også en skikkelig kruttønne. Den koster "bare" 2990,- Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Skulle akkurat til å skrive mer eller mindre hva Bluum skrev, så jeg får bare uttrykke min sympati for meningen hans W12 er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 jeg bestilte en prosonsub på netthandelen. Fikk den til 1400, så tenkte jeg bare kan teste om den er god. må inrømme jeg har sett på de xtz-subbene også ganske lenge, men syns de var litt i dyreste laget. Resten av anlegget mitt er ikke så veldig bra heller, så føler at det er litt lite vits å bruke så veldig mye penger på sub. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå