kakt_us Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei.. Det jeg må ha av en tlf er : God batteri. Muligheten til samkjøring opp mot min Outlock(om det skirves slik, bruker det via jobben, må ha sync muligheter) WLAN er ett must. Ikke utrolig bra kamera, men kjekt siden jeg har en sønn som pluttselig kan finne på å gjøre noe faen Helst ikke så utrolig dyr tlf. (kjøp av Kunn "norske" telefoner) god plass til mp3, filer, mld osv. Mere da jeg glemmer tru? Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 ingen som vet/kan hjelpe? Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Nokia E65 kunne kanskje vært noe for deg Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 denne fungerer opp mot outloock? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 denne fungerer opp mot outloock? 9361250[/snapback] Ja, E65 kan du synkronisere med outlook. Jeg gjør det på jobben, funker utmerket. Mobilen ellers synes jeg er mindre bra, men det er en annen sak. Var ikke det du spurte om Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 men har dere flere annbefalinger da? er det kunn denne tlf som vil fungere slik som jeg vil ha den, hva med N95? Lenke til kommentar
iskya Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 selvfølgelig men den er også dobbelt så dyr.. og mye større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå