Nichlas Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Noen som har problemer med dette? Jeg må altså refreshe siden maaange ganger før hele siden vil bli lastet. Alt stanser helt opp, og IE påstår at lasting av siden er fullført. Eneste jeg får opp er den øverste banneren. Jeg bruker forresten IE6 (med XP-SP1)... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Har du prøvd og se om du får det samme problemet i f.eks. Opera? Anbefaler Opera 7b2. Kan være Internett Xplorer venter på en ekstern ressurs, f.eks. et reklame banner eller noe lign.. merker at nyhetsagenten var treg i dag. I motsettning til IE viser Opera siden (tekst) i det minste før alle bilder og småsnask er lastet ned. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takker for svaret! Mulig jeg skal teste Opera, men jeg ville gjerne visst om det var flere IE-brukere som har problemer med dette. Dette har faktisk vært et problem i flere dager nå... Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har hatt samme problemet som deg i går og delvis i dag. Problemet ser ut til å komme og gå, så jeg antok (muligens feilaktig) at feilen ikke ligger hos meg. Kan ikke huske å ha opplevd problemet med Opera (som jeg bruker hjemme), men det kan være tilfeldig. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takk for ditt svar også! Noen fra hw.no som evt kan kommentere dette? Tror jeg prøver Opera for å sjekke om dette er et IE-problem... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Nå har jeg installert Opera, og da funker det helt fint... Edit: Nei, det funket visst ikke så bra allikevel Var tydligvis bare heldig første jeg prøvde med Opera. Ser at siden henger mens den venter på at nyhetsagenten lastes... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Det ser ut til at Nyhetsagenten er svært treig når det gjeld lasting i dag. Det er det som gjer at du får problem med å laste sida. Me får håpa det forbetrar seg etter kvart. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Flott! Da vet vi ihvertfall hva feilen er, så da bare venter jeg på bedre tider Lenke til kommentar
IDE Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg hadde samme problemet i dag morgest (IE6) men det fungerer fint nå Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Overklokking.no er jo helt på jordet i dag?!? Lenke til kommentar
QTC Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 samme her ,,, tidl i dag ... men bra nå med Explorer 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå