SebastianS Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei, jeg har to saker. Sak 1# Kan jeg endre innstillingene mine her på forumet så jeg SLIPPER å trykker på starten av linjen der hvor noen har svart? Utrolig irriterende jeg gidder ikke det, kan jo ikke vite hvem jeg skal trykke på får finne det jeg leter etter hvis jeg feks har søkt etter noe. Sak 2# Min stasjonære pc har nettopp kommet hjem etter et 4 ukers opphold på rep på komplett. Jeg fant ut når pcn min kom tilbake at komplett hadde byttet min cpu. FØR: E6400, NÅ: Pentium 4 630. Har komplett lov til å bytte til en dårligere cpu? Jeg har btw 3 års sende inn garanti. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det med at de har bytta CPU hørtes veldig rart ut, og nei - de har absolutt ikke lov til dette, hvis ikke du har bedt dem spesifikt om å gjøre det. Noe du tydeligvis ikke har. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Totalt feilpostet. Dette har intet å gjøre i OT-annet. Posten stenges og brukeren bes opprette en ny post i korrekt kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg