Irrelevant Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg har gjort det store Jeg kjøpte en modulær Mist 500 W og har bestilt et 8800 GTX-kort. Skjermkortet trenger to 6-pin PCIe-kabler, men Misten har bare ett PCIe-uttak. Jeg kjøpte jo to PCIe-kabler, så jeg lurer på om det vil fungere å lodde den ene PCIe-kabelen på to molex-støpsler og plugge dem i PSUen? Molex-uttakene blir vel ikke overbelastede, eller det går noen sikringer i PSU-en? Endret 24. august 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Bør gå fint det. Men det skal da gå å ha to PCIe-kontakter på de modulære Mistene? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Bør gå fint det. Men det skal da gå å ha to PCIe-kontakter på de modulære Mistene? 9351417[/snapback] Da må jeg ha en slik forgreiner: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...IE245&mcat=c494 Men da er jeg jo like langt som med bare én, siden pluggene er parallelkoblede (går jeg ut ifra). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det finnes da 2 stk. molex -> 1 stk. PCIe-overgang. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319547 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Forresten, må man ikke ha 3 molexer siden hver molex har bare en gul leder hver og PCIe-pluggen trenger 3? Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg fikk med en forgrener fra to molex til 6-pins PCi med Club3D 8800GTS så sjekk en gang til i eska under kortet. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har ikke fått skjermkortet ennå, men det ville jo vært supert! hele ordren er merket "Behandlet" på Amentio, tre varer mangler fra lager. Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har ikke fått skjermkortet ennå, men det ville jo vært supert! hele ordren er merket "Behandlet" på Amentio, tre varer mangler fra lager. 9355758[/snapback] Har du tenkt å vente lenge? Om varene ikke er på lager kan det hende du må vente en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå