Tutte1 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Dette er en stokkrose i hagen, men jeg får assosiasjoner til anemoner (el. hva de nå heter) som vokser i vann. Liker fargespekteret. Prøver å ta noen makro bilder, men ser at apparatet mitt har sine begrensninger. Går meg vill i jungelen på let etter noe annet. Hva synes dere så om mine spede forsøk på å ta noe annet enn standard familie-bilder? Endret 24. august 2007 av Tutte1 Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) hmm. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg mener om dette bildet. Skulle ønsket litt mer DOF. Resize også bildet, det er ikke noe problem å zoome ut for meg takket være ctrl-scroll men det er litt irriterende:P Hva er det som skjer i overgangen fra det røde til det svarte? Ellers fine varme farger, hadde du ikke skrevet hva det var for noe hadde jeg ikke hatt peiling Jeg syns du har lykkes i å ta noe annet en casual familiebilder ihvertfall, fint. Endret 25. august 2007 av Mollenpriz Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg likte utsnittet du hadde valgt. Jeg er enig med Mollenpriz at det kunne vært lit mindre dypdeskarphet slik at bakgrunnen ble mindre fremtredene. Det er noe CA nede i venstre hjørne, men det forstyrrer ikke før du forstørrer mye. Tom Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Å. Det var fint! Om du vil ha tips, så har jeg egentlig bare et - pass godt på bakgrunnen. Både når det gjelder dybdeskarphet og farger. Her er det for mange store fargeelementer i bakgrunnen. Kanskje du kunne tatt bildet fra en annen vinkel, slik at du fikk en jevnere bakgrunnsfarge? Lenke til kommentar
turbokalle Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg likte utsnittet du hadde valgt. Jeg er enig med Mollenpriz at det kunne vært lit mindre dypdeskarphet slik at bakgrunnen ble mindre fremtredene. Det er noe CA nede i venstre hjørne, men det forstyrrer ikke før du forstørrer mye. Tom 9354858[/snapback] Nå ønsket vel Mollenpriz at det skulle være mer DOF, og ikke mindre, men er forsåvidt enig med deg i at det kunne vært enda litt mindre.. Ellers så synes jeg det var et fint bilde. Lenke til kommentar
Tutte1 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Mye å ta tak i her, men vi gir oss ikke så lett. Takk for konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå