Sidemaal Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ok, jeg satt på skolen i timen, og så rett frem hele timen. Så, når jeg skulle gå ut i friminuttet, så fikk jeg vondt i nakken hver gang jeg snudde eller vridde på hodet.. Det har vært slik i hele dag nå! Så spørsmålet mitt er, hva kan jeg gjøre for å få vekk smerten ? Noen tips? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Prøv ibux. Jeg har hatt lignende når jeg gikk på vgs.. Faktisk ved to anledninger.. Uten forvarsel klarte jeg plutselig ikke vri hodet mot den ene sida (sinnsyke smerter)- i det hele tatt!! Gjorde SINNSYKT vondt. Er visst forårsaket av et virus/infeksjon..tror jeg.... Forsvant hvertfall etter en (halvannen) dag.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Paracet/ibux vil dempe smerten, men jeg vil ikke anbefale deg det med mindre du har store smerter eller hvis det er veldig ubehagelig. Uansett, hvis problemet vedvarer kan du gå til legen og evt. få henvisning til fysioterapaut. Endret 24. august 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 ok, takk for begge svar ! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå