Theo343 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Den lastet ned innholdet med 12Mbps i Utorrent hos meg. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Tør så vidt å tenke på FPSen din jeg Andreas045 Endret 31. august 2007 av AndersdD Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 andreas045: Du kan gjærne dele koden med oss andre også.... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 andreas045: Du kan gjærne dele koden med oss andre også.... 9396716[/snapback] www.gamecopyworld.com Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 TAKKER har nuke det er fett ass Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) jeg oppdaterte driveren til nvidia på mitt 7900gs og klokka det ganske kraftig, bli overaska over ett slik bilig modell med simpel vifte greide det så langt uten varme problemer. Men hva er anbefalt? hyper treading eller uten? Hva gir best ytelse? Endret 1. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
chaOs Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg har litt problemer med dette spillet. Jeg har koblet pcen til tven min gjennom en vga kabel. Alle spill funker bortsett fra WIC! Tven blir bare svart.. Jeg har en Sony 32" LCD tv og et GF 6800. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror ikke det er TVen for å si det slik. Hadde samme problemet med 7900GT, det løste seg når jeg oppdatere skjermkortdriveren. Så prøv det hvis du ikke har gjort det allerede da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Wee, hadde et herlig game online nå, vi fikk faktisk fyrt av en A-bombe - merket ingen forskjell i ytelsen, så det sier jeg meg absolutt fornøyd med. Ikke så fryktelig lenge til den 21. Sept nå, har bestilt Collectors Edition Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Woohoo! Fikset directX problemet! I had the same problem, but I solved it . With MSconfig, see the link. Link: [support.microsoft.com] service: app_filter <-- This was the problem, when I eventually unmarked this service the problem was solved. I hope this helps! En av de beste demoene jeg noengang har spilt. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Woohoo! Fikset directX problemet! I had the same problem, but I solved it . With MSconfig, see the link. Link: [support.microsoft.com] service: app_filter <-- This was the problem, when I eventually unmarked this service the problem was solved. I hope this helps! En av de beste demoene jeg noengang har spilt. 9413529[/snapback] bra hva heter du på spillet? ta en match eller? Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vill grafikk og i tilleg tror jeg ikke jeg kjører på halvparten engang Kjempe stili demo Det jeg likte kjempegodt med spillet var kameraet man kunne styre hvordaan man ville Hviss man scroller seg ned til bakkeniva er folk og kjøretøy utrolig detaljert. Kan bare ikke vente til fullversionen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ååå gleder meg. "Kjøpe ny pc først" noen som har testa med dual screen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 ååå gleder meg. "Kjøpe ny pc først"noen som har testa med dual screen? 9518821[/snapback] Jepp. Det dumme med dette er at hvis du har 2 forskjellige skjermer, f.eks 22 og 19 som meg, må man spille på 1400x900 på begge, fordi 19 tommern ikke støtter høyere.. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Funker fett med to skjermer ja. Bare to dager og noen timer igjen nå.... wOOt! Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Merk at denne tråden handler om demoen. Det er ikke ment som noen samletråd for prat rundt fullversjonen av World in Conflict. Slettet en del innlegg som ikke hadde noe med demoen å gjøre, eller som kun var rene nedtellingsinnlegg for lansering av fullversjonen, eller rett og slett bare unødvendig spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg