Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står at jeg må ha DX9b når jeg starter. Jeg har nyeste DX9c versjon. Hva er galt?

9357060[/snapback]

Får det samme.

9357812[/snapback]

Ingen som har en løsning på dette? :(

9372293[/snapback]

Jeg har samme problemet

9373260[/snapback]

Gå til start menyen velg kjør, skriv dxdiag

Velg Directx Files tabben

untitled-1.jpg

Sjekk at du ikke har noen feil på filene..

Lenke til kommentar

Har kjempeproblemer med å kjøre dette spillet, det bare henger seg opp i tutorialen hele tiden. Må gå ut til windows og tilbake for at det skal starte igjen. Testet benchmarken, og den var da ikke så dårlig, gjennomsnitt 26, max 71 og min. 10 eller noe sånt på medium og 1024*768.

Har E6600, 2gb ram og 7900 gs (jaja, vet det ikke er noe knallkort). Har ikke veldig lyst til å begynne å overklokke da PSUen ikke er den kraftigste og ramen ikke den beste.

Skjønner ikke at det er hwen som får spillet til å henge seg opp sånn og når benchmarken tilsier at det burde gå veldig greit. Noen som har opplevd samme problemet?

Lenke til kommentar

Er det berrer meg, eller ligner den melodien i den filmen som er i artikkelen på gamer.no på BRANNMANN SAM?

syntes den var lik!

Dessuten ser det ut som at hastigheiten er cappa til 100kb?

Tok ein spedometer test fra hw.no... den viser:

Din nedlastingshastighet er: 3935 kbit/sekund.

og det var imens downloaden er i gang, så eit eller anna rusk i maskineriet er det, men drit la gå, den blir ferdig til eg har tid til å sette meg ned å spele så den får gå.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Har kjempeproblemer med å kjøre dette spillet, det bare henger seg opp i tutorialen hele tiden. Må gå ut til windows og tilbake for at det skal starte igjen. Testet benchmarken, og den var da ikke så dårlig, gjennomsnitt 26, max 71 og min. 10 eller noe sånt på medium og 1024*768.

Har E6600, 2gb ram og 7900 gs (jaja, vet det ikke er noe knallkort). Har ikke veldig lyst til å begynne å overklokke da PSUen ikke er den kraftigste og ramen ikke den beste.

Skjønner ikke at det er hwen som får spillet til å henge seg opp sånn og når benchmarken tilsier at det burde gå veldig greit. Noen som har opplevd samme problemet?

9374733[/snapback]

jeg har å ett 7900gs kort, og de fikk bedre resultat enn meg, men jeg derimot sitter på en gammel pentium 4 630 @ 3,6ghz

Er det berrer meg, eller ligner den melodien i den filmen som er i artikkelen på gamer.no på BRANNMANN SAM?

syntes den var lik!

nå husker jeg ikke hvordan den melodien var helt...

jeg lasta ned med hele 10mbit linja mi, samt lasta ut hele 10mbit linja mi :p måtte sette sperre opp ned og opplastning ;P

Men jeg har lakt merke til at skader på bygninger mens du skyter på de er langt mer realistisk på company of heroes

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Med kun det minimalske en kan ha av hardware til dette spillet, er det med stor glede å si at dette er det største PC spillet siden BF2. Tross lite minne, stor varmeutvikling og ødelagte minijack porter på Pavilionen min (ikke spør) var demoen bare en fornøyelse å gå igjennom!

Det kommer til å bli kos utover høsten - også kjenne den gode gamle C&C-følelsen, kombinert med svært god grafikk.

Anbefales.

Settings: Med

Res: 1440x900

DV9074: AMD TL-56 1.8GHz, 1024mb DDR2, Go7600 256mb.

Lenke til kommentar

Har spilt demoen en god del ganger nå og den største irritasjons faktoren er det at de laser styrte bombene ikke kan peiles inn på en bestemt tank/kjøretøy i stede for at man må tippe hvor tanken befinner seg 15 sekunder inn i framtiden. Det er en grunn til at det heter laser styrte bomber! :)

Lenke til kommentar
godt poeng Anders!

Jeg synes dette første oppdraget i story'en var ganske vanskelig. Har fremdeles ikke klart det... Tre forsøk, to på med. og ett på easy.

9382792[/snapback]

prøv å se om du har noe spesial våpen, husker ett sted at man kunne få en tanks for 10spesial points =)

Lenke til kommentar

Dette ser jo helt rått ut :)

Men et smålig lite problem. TORRENT HOS HW.NO VIRKER IKKE !!!!!! Har prøvd og starte torrenten og FTPen men får failed to establish connection ??

Har flere dette problemet, eller er det rusk hos meg ??

PS. Torrent tikker og sviver i bakgrunnen nå så det virker på andre sider, men ikke på hw.no.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...