Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)

Anbefalte innlegg

Eg har dx10 skjermkort, men ikke Vista. Har kjort dual screen i et annet spill, trengte ikke Vista da. Sikker paa du maa ha Vista for dualscreen? Hores helt absurd ut

9353364[/snapback]

Bevis (se 3:30)

9353462[/snapback]

Det der er helt utrolig, Supreme Commander klarer kjore dualscreen i sitt strategispill i dx9, selv i alle mulige opploesninger. Der kan du til og med zoome inn i vanlig grafikk eller bruke den som et megamap i kartografisk syn. Forstaar ikke hvordan de fikk dette til aa bli en DX10 egenskap

9353577[/snapback]

Er egentlig latterlig ja. Burde gå ann. Men har DX10, så bryr meg egentlig ikke :p

9353588[/snapback]

Suger ikke Vista noe helt enormt i spillytelse? Hort det kraesjer, faar ting til aa gaa sent, reagerer sent, lite stotte for diverse andre spill og ja, rett og slett en stor bugfest. Derfor eg misliker saa sterkt at det er en DX10 stotte som man maa installere Vista for :s

9353622[/snapback]

Synes faktisk det fungerer bra for meg i de fleste spill. Går kanskje litt kjappere i XP, men ser ingen grunn til å bytte tilbake til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var med på beta testing også og prøver nå denne demo.

Gjort endel endring fra beta ser jeg.

Når gjelder spillet: hmmmm ser frem til noen tester dette spillet er utrolig spent hva de kommer til og gi denne.

Jeg mener denne vil få alt fra 6 til 1- (minus) og grunnen til det , vet ikke men det er noe som mangler her fant ikke det ut under beta heller.

Syns hele settingen er litt søk for og si det mildt når spillet dreier seg om og holde bensin stasjon eller "kjøope senter" så virker det litt over the top for meg.

Grafisk så er det noe av det flotteste jeg har sett men story....... hoho den er heller svak.

Men regner med dette spill kommer til og bli den killer-app for multiplayer.

Lenke til kommentar

Jeg fikk avarage 37fps på benchmark med disse instillinger

oppløsning: 1280*1024

graphic detail: VERY HIGH

Er det noen andre som vil dele sin benchmark med meg slik at jeg kan sammenligne om mitt system yter riktig?

Endret av evgeny
Lenke til kommentar
Artilleri øvelsen var moro, og bra grafikk.

Men, med en E6600 på 3.5GHz og 8800GTX på 626/2000 så fikk jeg dette på benchmark. Håper det går bedre med X3210.

1680x1050

Very High

Vista

Avg 14

Min 7

Max 34

9355834[/snapback]

WTF. Er ytelsen så dårlig i vista?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke få lastet ned torrentfila engang, den på noen kb. Firefox, får "425 Failed to establish connection".

Internett explorer 6.0 "The page cannot be displayed" :thumbdown:

Lasta ned MOH Airborne i natt...

Har slitt med dette før, hva kan være galt? :hmm:

Endret av Epsilon-
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke få lastet ned torrentfila engang, den på noen kb. Firefox, får "425 Failed to establish connection.

Internett explorer 6.0 The page cannot be displayed  :thumbdown:

Har slitt med dette før, hva kan være galt?  :hmm:

9355861[/snapback]

Det kan være at vår filserver tror at du er en utenlandsk bruker. Vi har nemlig blokkert for trafikk fra utlandet. Hvilken ISP har du? Kan du gjøre en trace route til download.gamer.no?

Hvis du har Windows XP, så gjør du slik: Start-menyen -> Kjør -> skriv cmd og trykk Enter -> skriv tracert download.gamer.no

Lim inn resultatet her, så kan vi justere på filteret vårt hvis det er det som er problemet :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...