Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 26 avg. FPS med de nyeste nvidia driverene.

 

Settings: Very High, 1600x1200

 

Fløt fint, dette blir morro ;)

9365493[/snapback]

specs?

9365548[/snapback]

 

CPU: E6400 @ 3.6GHz

GPU: 8800GTX @ 660/1050

HK: P5B Dlx WiFi-AP @ 450 FBS

RAM: Crucial BallistiX PC6400 4-4-4-10 @ 900 MHz (1:1)

 

edit: GPUn er standardclock for øyeblikket, altså ikke overklokket 660/1050.

Endret av Fredrik-
Lenke til kommentar
er det fett å launche en nuke eller? :p

9366396[/snapback]

Gjett om a! Jeg holdt meg fatisk på 45 FPS under en sprengning men da hadde jeg zoomet helt ut og var et stykke unna. Bomben sprengte ved den store bygningen som står til høyre for bensisstasjonen sett fra stranda. Jeg hadde kameraet over stranda. Det som irriterer meg aller mest med spillet er det at jeg får sånne usynlige streker som begever seg opp og nedover på skjermen, alt med hvordan jeg beveger meg på kartet. Er ikke hakking eller noe men usynlige streker! :tease: Gjennomsiktige for å si det riktig

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
er det fett å launche en nuke eller? :p

9366396[/snapback]

Gjett om a! Jeg holdt meg fatisk på 45 FPS under en sprengning men da hadde jeg zoomet helt ut og var et stykke unna. Bomben sprengte ved den store bygningen som står til høyre for bensisstasjonen sett fra stranda. Jeg hadde kameraet over stranda. Det som irriterer meg aller mest med spillet er det at jeg får sånne usynlige streker som begever seg opp og nedover på skjermen, alt med hvordan jeg beveger meg på kartet. Er ikke hakking eller noe men usynlige streker! :tease: Gjennomsiktige for å si det riktig

9366596[/snapback]

 

Tearing, v-sync?

Lenke til kommentar
er det fett å launche en nuke eller? :p

9366396[/snapback]

Gjett om a! Jeg holdt meg fatisk på 45 FPS under en sprengning men da hadde jeg zoomet helt ut og var et stykke unna. Bomben sprengte ved den store bygningen som står til høyre for bensisstasjonen sett fra stranda. Jeg hadde kameraet over stranda. Det som irriterer meg aller mest med spillet er det at jeg får sånne usynlige streker som begever seg opp og nedover på skjermen, alt med hvordan jeg beveger meg på kartet. Er ikke hakking eller noe men usynlige streker! :tease: Gjennomsiktige for å si det riktig

9366596[/snapback]

 

Tearing, v-sync?

9366667[/snapback]

Vet ikke hva jeg skal kalle det. Hva er v-sync og tearing? :blush: Strekene beveger seg oppover og nedover når jeg beveger meg over landskapet. Er egentlig veldig irriterene!

 

Edit: Ahh tusen takk hifiking. Huket av for v-sync og alle de strekene gikk bort! Herlig!! :D

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar

Må si jeg er meget imponert over dette spillet. Manøvreringen var ny og frisk. Syntes det var et flott og nyskapende strategispill.

 

Har litt problemer med fps'en som jeg ser at mange andre har hatt.

Min hardware:

- Q6600 (Uklokket)

- 8800gts 640 superclocked

- 2 gig ram

- Vista

 

Får følgende benchmark:

Resolution: 1280*1024

Detail Level: Very High

Average fps: 15

Min fps: 8

Max fps: 25

 

Hvis jeg skjønte rett så kan en overklokk av cpu utgjøre ganske så stor forskjell?

 

Hadde også problemer med dual screen. Har vista og dx10 skjermkort. To skjermer fungerer under benchmarken, men når jeg prøver å spille vanlig campaign så fungerer det kun med en skjerm. Noen som har spilt med begge?

Lenke til kommentar
er det fett å launche en nuke eller? :p

9366396[/snapback]

Gjett om a! Jeg holdt meg fatisk på 45 FPS under en sprengning men da hadde jeg zoomet helt ut og var et stykke unna. Bomben sprengte ved den store bygningen som står til høyre for bensisstasjonen sett fra stranda. Jeg hadde kameraet over stranda. Det som irriterer meg aller mest med spillet er det at jeg får sånne usynlige streker som begever seg opp og nedover på skjermen, alt med hvordan jeg beveger meg på kartet. Er ikke hakking eller noe men usynlige streker! :tease: Gjennomsiktige for å si det riktig

9366596[/snapback]

 

Tearing, v-sync?

9366667[/snapback]

Vet ikke hva jeg skal kalle det. Hva er v-sync og tearing? :blush: Strekene beveger seg oppover og nedover når jeg beveger meg over landskapet. Er egentlig veldig irriterene!

 

Edit: Ahh tusen takk hifiking. Huket av for v-sync og alle de strekene gikk bort! Herlig!! :D

9366693[/snapback]

Høres ut som tearing, som er forårsaket av at du ikke har på V-sync ja.

Eventuelt også for lite anostropich filitrering.

 

Ville prøvd å klokke CPU litt. Jeg fikk 11 fps høyere fra 2,4GHz til 3,3GHz på min E6600!

Antar marthe-ma må bare få skaffet seg ny strømforsyning først. 400W'ern holdt ikke til overklokking. :innocent:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Tipper jeg trenger enda en HD2900XT .... :p

 

Får på medium detail ! ikke low slik det står i txt fila:

 

Resolution: 1280*1024

Detail Level: Low

Average fps: 26

Min fps: 9

Max fps: 72

 

Resolution: 1280*1024

Detail Level: Very High

Average fps: 15

Min fps: 5

Max fps: 45

 

 

Og det uten noe slags intel dritt i pc'n og uten noe overklokk... :)

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...