L.. Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 som sagt. Alt som er positivt og negativt er velkommen. Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ja, jeg har prøvd det, men kan ikke si at jeg ble særlig imponert. Den webbaserte installasjonen av div. programmer er ganske smooth, men som jeg ser det er den egentlig helt unødvendig for andre enn totalt nybegynnere. Jeg liker heller ikke at man logges inn som root default. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 At den logges inn som root default er fordi ikke-linux brukere...(sikkert de fleste som absolutt vil ha Lindows) ikke ville ha skjønt bære naår de ikke fikk lov å gjøre som de ville... For meg virker Lindows som bare som en Linux distro med avansert wine (har ikke prøvd den) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 For meg virker Lindows som bare som en Linux distro med avansert wine (har ikke prøvd den) Rettelse: Det er en Linux-distro med wine :wink: Reklamen som de kjører (kjørte) med at en kan kjøre alle Windows-programmer gav de jo opp. De fikk det rett og slett ikke til. Hele distroen/selskapet er en eneste stor bløff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå