TAAB Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Heisann. Har akkurat puttet inn et brukt AGP "Gainward powerpack 6600GT" som går varmt når jeg spiller. Ser at det holder rundt 50 grader ved idle og har passert 90 grader etter 10 min spilling. Jeg får da svarte streker i alle retninger når jeg spiller. Lukker jeg spillet faller tempen raskt, så det virker jo som om vifta er i orden. Så - hvor varmt skal et kort være når det yter maks? Noen lure tips til å fikse dette? Fant forøvrig en gammel Zalman passiv kjøler som står på et 9800pro kort her. Noen som vet om det passer over? (har lite peil, og vil ikke skru noe i hjel med mindre jeg må) Setter pris på svar Lenke til kommentar
ohh82 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 De tempraturene er alt for høye, husker ikke hvor varmt mitt var når jeg hadde 6600gt men det var godt under 90c selv etter mye klokking. Har du sjekket om der er mye støv mellom kjøleribbene på skjermkortet? Jeg ville tatt av kjøleren, renset ut alt støv/dritt og montert den med ny kjølepasta. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Åpnet opp, og jaggu lå det ikke noen søte små hybelkaniner og tettet kjøleribbene. Har nå spilt GTA SA med alt på maks i 20 min, og kortet ligger på 65-70 grader! Takker for tips Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Denne hjalp betraktelig på mitt 6600 kort Endret 26. august 2007 av Vetlite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå