Gå til innhold

Bluetooth headsett på ps3 (Hvordan connecte det)

Elohim

Anbefalte innlegg

Hei, en ven av meg kjøpte 2 Bluetoooth headsett , 1 for han og 1 for meg.

Jeg sitter hær og lurer på hvorfor den ikke finner den. Jeg har slått den på, men ps3'en finner den ikke :s Noen som har noen formeninger om hvordan man får den til og connecte?

Jeg har et "Madcatz" bluetooth headsett =) og ja det er laget for ps3/mobil

Endret av Elohim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter hær og lurer på hvorfor den ikke finner den. Jeg har slått den på, men ps3'en finner den ikke :s Noen som har noen formeninger om hvordan man får den til og connecte?

9351053[/snapback]

Jeg slet litt med det der, men det var altså inne på "Accessory Settings" under Settings at jeg kunne sette den til å søke. Problemet mitt viste seg å være det at jeg ikke hadde fått satt Bluetooth-headsettet i rett modus, og måtte laste ned manualen fra internett (dette var BT125 fra Jabra). Når det var på rett plass var det en walk in the park, så det kan jo være verdt å sjekke :)

Lenke til kommentar

9351053[/snapback]

Jeg slet litt med det der, men det var altså inne på "Accessory Settings" under Settings at jeg kunne sette den til å søke. Problemet mitt viste seg å være det at jeg ikke hadde fått satt Bluetooth-headsettet i rett modus, og måtte laste ned manualen fra internett (dette var BT125 fra Jabra). Når det var på rett plass var det en walk in the park, så det kan jo være verdt å sjekke :)

9351124[/snapback]

Hehe, Jeg skal prøve meg litt fremmover =) Takk for svar, jeg skal prøve uten noe manual først så skal jeg nokk finne noe på nett hvis ikke noen av dere snille duuudes hadde lagt ut noe for meg før jeg hadde funnet noe =>

Lenke til kommentar

Du må huske at når du søker etter et headsett så skal headsette blinke, hold inne av/på knappen til den blinker rød og blått så søker du etter headsett som beskrevet over her.

Edit* Hold inne av/på knappen i 8 sekunder eller noe så begynner den å blinke.

Endret av Spec-ops-j
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...