Multi-Task Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Hei Jeg har lest mye i det siste om at alle xbox maskiner er "defekte", og blir derfor urolig. Jeg har hatt min i 1,5 år nå, uten at den har dødd. Har fått "the ring of death" to ganger, men har alltid slått seg på uten problemer igjen etterpå. Jeg lurer på hvis det er GARANTERT at den kommer til å dø før eller siden? Eller er det faktisk en mulighet for at den ikke kommer til å klikke? Hvis dere mener at den kommer til å dø, før eller siden, hva bør jeg gjøre for å fremskynde dette? F.eks, la den stå på i mer enn 6 timer eller lignende? Må si at maskinen min kun har blitt brukt maks 2-3 timer i strekk, kanskje dette grunnen til at den fortsatt er i live? Mvh urolig 360 eier. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lurer på dette jeg også. Min release maskin er heller ikke død enda. MEN den bråker noe enormt. Både under spilling og i Dashboard modusen. Lykke til Multi-Task Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 har hatt min siden launch og har blitt brukt endel.. spilt mye mer enn 2-3 timer i strekk noen ganger, men aldri fått noen røde ringer.. så den MÅ vel ikke få 3 røde.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Trådstsarter, hvorfor vil du fremskynde det? Det beste du kan gjøre er å ikke være urolig for det, hvis du fremskynder det, så vil du bare få maskinen din "reparert", få en ny, som også har samme feil. Mange har levert inn maskin mer enn to ganger, er ikke uhørt med de som har levert inn 4-5 ganger heller. Sånn som det er nå så er det ingen maskiner uten "produksjonsfeil". Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Trådstsarter, hvorfor vil du fremskynde det? Det beste du kan gjøre er å ikke være urolig for det, hvis du fremskynder det, så vil du bare få maskinen din "reparert", få en ny, som også har samme feil. Mange har levert inn maskin mer enn to ganger, er ikke uhørt med de som har levert inn 4-5 ganger heller. Sånn som det er nå så er det ingen maskiner uten "produksjonsfeil". 9351000[/snapback] Men hvis den ryker og han leverer den inn nå vil de jo montere et nytt hovedkort som ifølge MS fjerner faren for 3-røde ringer feilen, men det er uansett ingen grunn til å fremskynde feilen, du har jo 3 års garanti Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Trådstsarter, hvorfor vil du fremskynde det? 9351000[/snapback] Takker for svar. Jeg ba kun om noen mente at jeg burde fremskynde det, HVIS det var slik at den ville dø. Har hørt at de setter inn et nytt og forbedret viftesystem. Men, dette er ikke noe jeg ønsker. Det var kun hvis det var uungåelig. Nå som jeg vet at flere har hatt sine release maskiner uten egentlige problem, har jeg fått svar på mitt spørsmål. Takker igjen for svar Endret 24. august 2007 av Multi-Task Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men hvis den ryker og han leverer den inn nå vil de jo montere et nytt hovedkort som ifølge MS fjerner faren for 3-røde ringer feilen, Det er vel heller tvilsomt, siden folk har levert inn maskinen sin flere ganger. Så hva de nå enn gjør så blir tydeligvis ikke problemet eliminert. Har forresten hatt min siden 03.05.06, ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Men hvis den ryker og han leverer den inn nå vil de jo montere et nytt hovedkort som ifølge MS fjerner faren for 3-røde ringer feilen, Det er vel heller tvilsomt, siden folk har levert inn maskinen sin flere ganger. Så hva de nå enn gjør så blir tydeligvis ikke problemet eliminert. Har forresten hatt min siden 03.05.06, ikke hatt noen problemer. 9351170[/snapback] Det er vel ikke mer enn en måned siden de inførte de nye reprasjonene, og alle de rapportene om folk som har levert inn maskinene flere ganger har alle vært folk med det gamle kjølingssystemet så vidt jeg vet Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg slenger meg på med mine bekymringer. Jeg har ikke sett røde ringer, men maskinen har frøset flere ganger den siste tiden. Er dette de første tegnene på en maskin på vei til de evige jaktmarker? Hvis maskinen streiker må jeg ha kjøpskviteringen for å kunne levere inn maskinen? Maskinen min er en release maskin. Takker for all info Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nei, "Dødens ring" kommer ikke uansett. Har hatt min siden release, brukt den daglig, og har fortsatt ikke sett et eneste rødt lys. Har aldri hatt noen problemer med den. Kall meg heldig om du vil, men personlig syns jeg hele greia er oppskrytt. Xbox 360 er en fin spillkonsoll, og jeg har spilt mer på den enn PS3'en hittil. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ærlig talt folkens. Dere går ikke rundt å tror det er et spørsmål om tid før xboxen deres kommer til å dø? La boxen leve sitt eget liv, og kos dere med spillene. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Ærlig talt folkens. Dere går ikke rundt å tror det er et spørsmål om tid før xboxen deres kommer til å dø? La boxen leve sitt eget liv, og kos dere med spillene. 9351398[/snapback] Enig, virker som om mange, spesielt de som tilhører den 'andre siden' trur at alle 360'er er dødsdømt! Ikke engang MS med alle sine kroner hadde klart å komme seg helskinnet ut av en slik skandale! Tviler også på den såkalte 33%, men at de har hatt altfor høy feilprosent er helt klart! Husk bare at de som har problemer skriker høyest, og i dagens nettsamfunn mitt i en konsoll krig går slike nyheter fort verden over. Min launch konsoll har aldri hatt noen røde lys, og alle kompiser sine 360'er har heller aldri hatt noen problemer. Og skulle du derimot være en av de uheldige er det bare å ta èn tlf, tvinne tomler i 2-3 uker så har du en ny en på døra helt gratis! Men klart, surt er det når det skjer! Regner med disse problemene er fikset på alle maskiner produsert etter MS gikk ut med nyheten om at de hadde hardware problemer. Trur ikke de tjener noe særlig på å fikse 360'er i 4-5 år til EDIT: Noen som tør å sette penger på at MS kommer til å fortsette å bruke røde lys/ringer på Xbox 720 ved HW feil? Gå med rød t-shirt på jobb i MS sin spill avdeling er vel grunnlag for sparken det i dag. Endret 24. august 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Min X360 premiuim fikk aldri noen røde lys og den hadde jeg helt til idag(kjøpt i september 2006)... Den har heller aldri hengt seg og i bunn og grunn oppført seg helt eksemplarisk. Jeg har også hatt mine 10timers spilløkter så det skal ikke stå på det heller.. Det skal påpekes at boxen min har stått oppreist i en godt ventilert stereobenk og ikke har vært flyttet på siden jeg kjøpte den. Jeg er også flink til å støvsuge og tørke støv rundt stereobenken min. Jeg behandler all min elektronikk med kjærlig omtanke og som resultat har jeg til gode å måtte levere noe annet enn en 8år gammel tv til reparasjon i de siste 7-8årene som har gått siden jeg flyttet ut fra gutterommet hos mor. Idag byttet jeg ut min kjære 360 med en sprell ny Elite(kostet 99kr og 5spill hos ebgames). En av gutta bak disken lurte på om jeg ikke hadde brukt min gamle box siden den så helt ny ut. Det sier kanskje sitt om hvordan den har vært behandlet og jeg har blitt belønnet med en box som ikke har streiket en eneste gang.. Krysser fingrene for at min nye Elite også er like snill med meg Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Enig, virker som om mange, spesielt de som tilhører den 'andre siden' trur at alle 360'er er dødsdømt! Ikke engang MS med alle sine kroner hadde klart å komme seg helskinnet ut av en slik skandale! Tviler også på den såkalte 33%, men at de har hatt altfor høy feilprosent er helt klart! Du har tydeligvis ikke fått med deg dette? http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=40933 http://www.crn.com.au/story.aspx?CIID=85600&src=site-marq Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Der tok min 360 kvelden også... gikk forøvrig i klasse med fire andre i fjor som alle sammen hadde egne 360'er, og tre av dem fikk Red Ring of Death og måtte sende inn konsollen for og få den fiksa. Tre av fire! det burde jo si litt bare det. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Alle de jeg kjenner har også sendt inn, 3 på ROD, 4 pågrunn av spillene blir ripet opp og maskinen henger seg opp. Min Core pimp med 20gb holder ennå har ikke akkurat hatt den lenge, men er fornøyd. Kanskje litt støy ^^ Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Joda ingen tvil om at maskinen er veldig bra og at det er mange gode spill til den, jeg liker den personlig svært godt også...bare så synd at det er litt tvilsom byggekvalitet. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hadde min ex-box 360 i 3 dager før en fikk RroD. Så eg tok penga tilbake og no er PS3 på vei ^^. Endret 25. august 2007 av Janerikn Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fikk Rrod, tok en tur til ekjøp og fikk ny jeg Her snakker vi service (faktisk!) Lenke til kommentar
Byakko-kun Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg har hatt min siden launch og har aldri fått noen røde ringer eller opplevd at den har fryst. Den har til og med stått på over natta for å laste ned diverse live-shait, men har ikke så mye som tørket svette fra øyenbrynet. Kanskje jeg har en superbox? en... sexbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå