A-dog Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Yallu! Jeg må si jeg er ganske spent på hva som kommer til å skjer med denne tråden. Med tanke på den ekstreme brukermoderatoren har i agendaen er det vel store sjanse for at denne tråden blir brent levende. No guts, no glory er det vel noe som heter. Så faen heller. Jeg er en 16 år gammel fyr, i søken etter alternative metoder for å skaffe øl. Så er det noen som sitter med en hellig remedi som funker alltid? Tidligere har brødre, store venner, random fol utenfor rimi kjøpt. Så mulighetene er der alltid, men fortsatt er det alltid et problem på fredager og skaffe gode gamle fjortis tuborg. Så basert på deres tidlilgere erfaringer, hva burde man gjøre? Endret 24. august 2007 av A-dog Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Så basert på deres tidlilgere erfaringer, hva burde man gjøre? 9350899[/snapback] ta tiden til hjelp så ordner det seg nok! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Noen som mener at skjegg er leg. Endret 24. august 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Brygg øl eller lag vin selv. Om du har mulighet til å gjøre det uten at det blir månelyst. Når man er 16 drikker man for å bli full uansett. Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Yallu! Jeg må si jeg er ganske spent på hva som kommer til å skjer med denne tråden. Med tanke på den ekstreme brukermoderatoren har i agendaen er det vel store sjanse for at denne tråden blir brent levende. No guts, no glory er det vel noe som heter. Så faen heller. Jeg er en 16 år gammel fyr, i søken etter alternative metoder for å skaffe øl. Så er det noen som sitter med en hellig remedi som funker alltid? Tidligere har brødre, store venner, random fol utenfor rimi kjøpt. Så mulighetene er der alltid, men fortsatt er det alltid et problem på fredager og skaffe gode gamle fjortis tuborg. Så basert på deres tidlilgere erfaringer, hva burde man gjøre? 9350899[/snapback] Har aldri hatt noe problem med å få folk til å kjøpe til meg. Det er vell det beste! men sjegg funker å som legg ja ^^ Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Det kan jeg konfirmere! Veldig få som spør skjeggete gutter om legg. Da ser du jo mye eldre ut enn du kanskje er. Har flere venner som har benyttet seg av det før... Er 18 nå, så er ikke det samme problemet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg må si jeg er ganske spent på hva som kommer til å skjer med denne tråden. Med tanke på den ekstreme brukermoderatoren har i agendaen er det vel store sjanse for at denne tråden blir brent levende. Du gjorde nok rett i å være spent. Nå trenger du ikke å være det lenger. Stenges én tråd fordi den søker informasjon om hvordan bryte norsk lov, stenges også den andre, i dette tilfellet denne. Likhet for loven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg