Gå til innhold

Xbox live acc, går ikke ann å gjenopprette?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Prøvde å gjenopprette en xbox live account, men fikk denne beskjeden av support:

"Hej!

Konto II millenium II kan ikke brukes lenge, den er annulert pgu Billing Violation og ikke aktiveres mer, desverre.

De har kun et mulighet at bruke Xbox Live nu: lage nyt konto.

Med venlig hilsen

Xbox KundeSupport"

Hvorfor går det ikke ann? Dette var en gold acc som gikk ut ettersom jeg ikke har kredittkort lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom det var en konto laget på Xbox 360 så burde det ikke være noe problem (de kan man sette tilbake til silver dersom man ringer MS og sier opp sitt abb.), men med orginale Xbox-kontoer så blir de vel gjort ubrukelige etter seks mnd. Det som er idiotisk med denne praksisen er at låste tags aldri blir låst opp eller frigjort, så man sitter igjen med et lass kontoer som står å holder opp gode navn.

Men at kontoen er annulert høres jo grovt ut, så tror denne kontoen er å ansesom død. Microsoft sin policy vedr. tags er i mine øyne ute å kjøre, og deres kundeservice er hinnsides dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Gold abb. gikk ut engang i juni. Altså under 3 mnd siden. Den ble laget på en xbox 360. Har ringt både norsk og engelsk support. Ingen kan hjelpe meg :(

EDIT:

Er forresten enig med deg at dette suger veldig! Kundeservicen er under ok, men her er det faktisk reglene til ms som er helt bak mål spør du meg! :realmad:

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Etter min erfaring har den vanlige dronen hos Xbox support veldig lite rettigheter når det kommer til å tukle med kontoer, spør om du kan få prate med noen som har tilgang til å endre på kontoer. Da får du kanskje tak i en supervisor som kanskje kan få låst opp kontoen igjen.

Har en kompis som hadde problem med at en orginal Xbox Live konto ble låst når han forsøkte å kjøre den inn på en Xbox 360, kontoen ble låst av grunner ikke engag Microsoft kunne forklare, og et 12-mnd. Live abbonnement gikk i dass. Tror egentlig ikke jeg har en positiv ting å si om Xbox-supporten utifra egne erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...