klilleng Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 1) lucky666: du har selvsagt angrerett på din prosessor, det er det ingen tvil om. Jeg ble forspurt om din sak her på torsdag eller fredag faktisk fra hun som behandlet saken (hun er ny i den jobben) og fortalte at den selvsagt skulle godkjennes som angrerett. Så tipper det er fikset nå, men skal sjekke det med henne etterpå.Beklager hendelsen, dette er stikk i strid med våre rutiner for angrefrist og normalt en sak vi ville godkjent umiddelbart. 9368241[/snapback] Netshop, jeg synes det er positivt at dere svarer forumet slik som dette. Men, det har vært foruroligende mange tråder om tvilsomme tilfeller av returer i det siste. Denne saksbehandleren det her er snakk om, har hun for eksempel ikke fått nødvendig opplæring i reglene rundt angrerett? Det virker en smule uprofesjonelt at folk må henvende seg på dette forumet for å få avklart sakene sine. Jeg synes rett og slett det virker som om dere har et skrikende behov for kompetanseheving på kundesenteret deres, og jeg håper dere har tatt alle de negative trådene den siste tiden til etterretning, og gjør noen grep for å forbedre situasjonen. Ellers lykke til videre. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja! Hva med noen "blåmandager" med superlave priser for å kompensere alt tullet med Netshop i det siste Timestilbud er jo noe av det gøyeste med hele forumet Lenke til kommentar
Netshop Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 klilleng: Vi tar selvsagt tilbakemeldinger som dette svært alvorlig, det er selvsagt veldig uheldig for oss og ikke minst veldig unødvsndig omtale i enkle saker som denne. Så jobber på høytrykk med å lage bedre og enklere rutiner for returavdelingen å jobbe etter. Dette var nok en enkeltsak altså, vi har selvsagt mengder med angrefrister og det fungerer normalt knirkefritt hos oss. Denne saken var for øvrig løst før tråden ble startet, men svaret var ikke meddelt kunden ennå. Men uansett, dette var ikke godt nok håndtert hos oss, og utdelt kritikk var både fortjent og korrekt så det må vi legge oss helt flate for. Nizzen: Tar deg på ordet, du skal få en kampanjedag ASAP Svenn Aage Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så det blir kampanje i dag? Gleder meg som en liten unge Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Bra svar av netshop, ikke noe om og men problematikk. Flott for begge parter, siden jeg nå vet at returavdelingen deres fungerer knirkefritt, slik den har brukt å gjøre, så får dere noen ordre fra meg snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Netshop - Kampanje Måtte bare komme med ett fanboi-innlegg.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Så det blir kampanje i dag? Gleder meg som en liten unge 9368801[/snapback] Virker som de utvidet tilbudet på de bærbare iallefall. På morgenen i dag så var prisene tilbake til det normale, men nå er de tilbake på tilbud igjen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Kommer det ikkje noen tilbud på store harddisker, lydkort, cpu minne ol.? Det er jo dette som er gøy å handle Skulle gjerne hatt noen Seagate 750gig Netshop, hvor er du? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Kom hjem fra jobb nå,og har motatt en grei redegjørelse fra saksbehandler.Da er saken ute av verden for min del.Case closed Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 All honør til Netshop som tør å svare på kritikken her. Jeg tror de har alt å vinne på å være imøtekommende og følge ordtaket. "Kunden har alltid rett". Har selv redusert min handleaktivitet hos Netshop pga alle skrekkpostene her på forumet. Jeg er villig til å betale litt mer om jeg er sikker på å få god service. Dette er et skritt i riktig retning Netshop. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg ønsker meg mulighet for brevpakke, slik som komplett har. Ofte kjøper jeg "småting", som kanskje er billigere andre steder, men som likevel blir billigst pga den lave frakten. Dessuten er selve websiden www.netshop.no fortsatt litt treig.. Men dette blir forsåvidt veldig OT i forhold til tråden. Fint det løste seg. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Siden dere er aktive i tråden her (og den handler om angrefristproblemer med Netshop) så tenkte jeg det passet fint å spørre hvor lang tid det bruker å ta å betale ut penger dere skylder? Har selv en sak gående med dere, og ble lovt penger midt i forrige uke, men nå har både helg og mandag passert uten noen forandring på nettbanken. Er det bare bankforsinkelser, eller har dere "glemt" meg igjen? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei forumlesere.*snip* 2) Tror ikke noe trenger å spekulere i at vi går konkurs, det er det absoluitt ingen fare for. Mvh Svenn Aage, Netshop 9368241[/snapback] Ser av regnskapene deres av 2006 at dere går med nesten 9 millioner i underskudd. Dette er mye mer enn de to tidligere årene, kan dette forklares på en måte? Dere har jo en meget bra aksjekapital på 13.650 tnok, men hvis driftsinntektene deres holder seg på 2006 nivå så kan dere drive med ca 15% underskudd før aksjekapitalen er tapt. Spørsmålet mitt er egentlig om dere har hatt noen ekstraordinære utgifter (ala komplett sitt bygging av stadion i samarbeid med Sandefjord fotball) som kan forklare dette relativt svake 2006 året? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Siden dere er aktive i tråden her (og den handler om angrefristproblemer med Netshop) så tenkte jeg det passet fint å spørre hvor lang tid det bruker å ta å betale ut penger dere skylder? Har selv en sak gående med dere, og ble lovt penger midt i forrige uke, men nå har både helg og mandag passert uten noen forandring på nettbanken. Er det bare bankforsinkelser, eller har dere "glemt" meg igjen? 9371931[/snapback] De har nok ikke glemt deg, men før de sender pengene tilbake blir varen sjekket for evt feil/mangler før saken blir overført til regnskapsavdelingen. Det kan godt tenkes at de har en "fast" dag for tilbakebetaling av retursaker. I og med at du ble lovet pengene i forrige uke regner jeg med at de er på vei, og at du vil ha pengene i løpet av de nærmeste virkedagene Edit: Skrivefeil Endret 28. august 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei forumlesere.*snip* 2) Tror ikke noe trenger å spekulere i at vi går konkurs, det er det absoluitt ingen fare for. Mvh Svenn Aage, Netshop 9368241[/snapback] Ser av regnskapene deres av 2006 at dere går med nesten 9 millioner i underskudd. Dette er mye mer enn de to tidligere årene, kan dette forklares på en måte? Dere har jo en meget bra aksjekapital på 13.650 tnok, men hvis driftsinntektene deres holder seg på 2006 nivå så kan dere drive med ca 15% underskudd før aksjekapitalen er tapt. Spørsmålet mitt er egentlig om dere har hatt noen ekstraordinære utgifter (ala komplett sitt bygging av stadion i samarbeid med Sandefjord fotball) som kan forklare dette relativt svake 2006 året? 9375701[/snapback] Var vel i 2006 de kjøpte microplex? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Og de har kjøpt opp zepto-norge. Ikke rart de ligger med underskudd, men det er noe som må skje når man utvider bedriften Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har nå en angrefristsak gående med Netshop.no Dette var på lørdag 11 august.Fikk svar mandag 13 august om at angrefrist var godtatt.Sendte cpu til butikken mandag 20 august. Hvorfor tok det 1 hel uke før du klarte å sende den inn igjen? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nå har denne saken løst seg. Så da er det ikke mer å diskustere om det Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 diosyria:les hele tråden. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har nå prøvd å ringe Netshop i fire timer, men har fått beskjed om at det er kø hver gang (og jeg har ikke anledning til å stå i kø). Fikk svar umiddelbart hos salgsavdelingen, men de kunne ikke hjelpe meg. Tydeligvis mange som må snakke med returavdelingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå