Habitats Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Hei Jeg skal kjøpe meg en laptop, og jeg vet relativt lite om dem. Det jeg er ute etter er en kraftig laptop, som man kan spille på og den må fungere bra til bilde/video/lyd redigering. Den må også ha minimum 2gb ram og stor HDD. Skal bruke den til skolebruk, så det er viktig at den ikke bråker for mye, og at batteriet kan vare noen timer. Dette ble veldig kort, men det er ikke så mye og si. Så det jeg lurer på er hva jeg burde se etter, og om noen eventuelt kan gi meg noen tips. På forhånd takk //murfh Endret 24. august 2007 av murfh Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Denne er nok i blinken for deg, støyer faktisk ikke så mye. Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7300 hvorfor ? da kan du lese her Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7300 TEST AV Hardware.no Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Denne er nok i blinken for deg, støyer faktisk ikke så mye. Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7300 hvorfor ? da kan du lese her Acer Aspire 5920G Core 2 Duo T7300 TEST AV Hardware.no 9350892[/snapback] Litt sent ute, men takker for svar. Jeg gjorde som du sa og bestilte den. Fikk den i går, og den er akkurat det jeg hadde sett etter:) Veldig godt batteri og den er veldig stille. Den er også veldig kraftig, og drar det meste av spill. //murfh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå