Gå til innhold

Flere sertifikater samtidig, skandiabanken

Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7

Håper jeg fant riktig kategori for dette.Vi er to stykker som bruker samme pc, men etter at sertifikat nummer to for skandiabanken er installert virker det som det kun er siste sertifikat som er gjeldende ? Noen måte å unngå dette på, f.eks noen enkel måte å kunne skifte mellom de to ulike sertifikatene ? Er ikke aktuellt å lage flere brukere på samme maskin bare pga dette. Litt kjedelig å måtte bruke to forsjellige nettlesere også om det ikke finnes noen mer elegante løsninger ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper jeg fant riktig kategori for dette.Vi er to stykker som bruker samme pc, men etter at sertifikat nummer to for skandiabanken er installert virker det som det kun er siste sertifikat som er gjeldende ? Noen måte å unngå dette på, f.eks noen enkel måte å kunne skifte mellom de to ulike sertifikatene ? Er ikke aktuellt å lage flere brukere på samme maskin bare pga dette. Litt kjedelig å måtte bruke to forsjellige nettlesere også om det ikke finnes noen mer elegante løsninger ?

9350602[/snapback]

Nettleseren må omstartes mellom hver bruker. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

9350602[/snapback]

Nettleseren må omstartes mellom hver bruker. :)

9352168[/snapback]

Forsåvidt greitt det, men det er jo alltid en bruker som "automatisk" er valgt når du går inn på nettsiden til skandiabanken. Er det sånn at dette ikke har noe å si ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...