Kim_90 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Prøvd både Firefox og IE, men lyden vil ikke spilles av i noen av dem, lurer på om det kanskje kan ha noe med WMP? ettersom jeg bruker versjon 11? støtter denne vgtv? Lenke til kommentar
hamster.no Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Prøvd både Firefox og IE, men lyden vil ikke spilles av i noen av dem, lurer på om det kanskje kan ha noe med WMP? ettersom jeg bruker versjon 11? støtter denne vgtv? 9350572[/snapback] Dette kan skyldes et lydfilter på din maskin. Et lydfilter følger som regel med annen programvare, og er ikke noe du selv installerer. AC3Filter (et gratisfilter for å spille av dvd-lyd) kan f.eks skape problemer da dette filteret registrerte seg selv som håndterer av all lyd, til tross for at det ikke kan håndtere multi-bitrate, som enkelte NettTV'er bruker. Løsningen kan være å konfigurere eventuelle lydfiltre til å ikke filtrere PCM-lyd, eller å re-installere Windows Media Player dersom der er i denne avspilleren du opplever problemer. Forsøk følgende: 1. Åpne Kontrollpanel (Start | Kontrollpanel). 2. Dobbelklikk på AC3Filter (Hvis dette ikke ligger i kontrollpanelet ditt, så har du et annet problem - da bør du heller prøve å reinstallere Windows media Player). 3. Klikk arkfanen "System" 4. Under "Use AC3Filter for..", fjerner du avkrysningen for "PCM". Lenke til kommentar
easily Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Sliter med samme problemet. Har forsøkt å tilbakerulle wmp 11 til versjon 9. Da fikk jeg lyd, men i raskt tempo (smurfestemme). Hjalp ikke å stille på avspillingshastighet heller. Innstallerte wmp 11 igjen, og da ble det stilt. Har ikke AC3 lydfilter i kontrollpanelet heller.. Hva kan være feil? Noen innstillinger som kan fikses på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå