cosw Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Kan noen anbefale en bra og billig bærbar? Skal brukes til mail og surfing i hovedsak! Er så mange å velge i! Takk Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 hvor mye skal du bruke på den da? ellers noen krav til cpu,skjerm osv? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 til surfing og mail duger jo det aller meste. skal vel gå ann å få noe til rundt 4-5k Lenke til kommentar
cosw Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ja hadde tenkt på noe rundt der! =) Greit med 15,4" eller no.. er til mutter Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 mine forslag: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53189# http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=51955# Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ville heller da sett på denne HP Business Notebook 530/Intel T2050 Fujitsu Siemens lager utrolig mye varme og har store problemer med selve oppbygningen av laptoppene sine heller anbefale denne fra HP som er kjente for sine velbygde laptopper. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 på disse fujitsu siemens lønner det seg å legge på litt så man får intel core duo isteden for celeron? Hvem av intel sine er best? T2050 (hp) eller T2350? (fujitsu siemens) Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Core Duo T2050 er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data. Hvorfor vil jeg ikke anbefale fujitsu siemens? jo har hatt 2 laptopper tidligere av merket som jeg absolutt ikke har vært noe fornøyd med. Mye varme, ustabilitet og mye reprasjoner Lenke til kommentar
cosw Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 Ok! Tusen takk for tips! Lenke til kommentar
tosatto Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Core Duo T2050 er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data. Hvorfor vil jeg ikke anbefale fujitsu siemens? jo har hatt 2 laptopper tidligere av merket som jeg absolutt ikke har vært noe fornøyd med. Mye varme, ustabilitet og mye reprasjoner 9351200[/snapback] Jeg har hatt 4 FS og er strålende fornøyd.Aldri hatt behov for å ha de på service.Smaken er som baken. Jeg har hatt kraftige modeller og vært lite varme og støy. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Core Duo T2050 er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data. Hvorfor vil jeg ikke anbefale fujitsu siemens? jo har hatt 2 laptopper tidligere av merket som jeg absolutt ikke har vært noe fornøyd med. Mye varme, ustabilitet og mye reprasjoner 9351200[/snapback] Jeg har hatt 4 FS og er strålende fornøyd.Aldri hatt behov for å ha de på service.Smaken er som baken. Jeg har hatt kraftige modeller og vært lite varme og støy. 9351416[/snapback] Til krfatigere modell du har til bedre er den ved varme,støy og vekt. Jeg prater om lavpris modeller, Men jeg tviler ikke det finnes bra fujitsu siemenes også. =) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fujitsu Siemens lager utrolig mye varme og har store problemer med selve oppbygningen av laptoppene sine heller anbefale denne fra HP som er kjente for sine velbygde laptopper. 9350963[/snapback] har du kilde på dette, eller opplevd selv? Jeg har nemlig bare gode erfaringer med Fujitsu Siemens-maskiner... Lenke til kommentar
cosw Skrevet 24. august 2007 Forfatter Del Skrevet 24. august 2007 blir litt i tvil, men den på netshop Fujitsu-Siemens Amilo PRO V3515 C2DT2350 Den er jo på tilbud i helgen! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Fujitsu Siemens lager utrolig mye varme og har store problemer med selve oppbygningen av laptoppene sine heller anbefale denne fra HP som er kjente for sine velbygde laptopper. 9350963[/snapback] har du kilde på dette, eller opplevd selv? Jeg har nemlig bare gode erfaringer med Fujitsu Siemens-maskiner... 9351641[/snapback] Rett og slett erfaring, Mye mulig Fujitsu siemens er blitt bedre med sine nye laptopper i 2007 men fortsatt hører man klager om Fujitsu siemens.. Jeg har hatt 2 og begge har vært skufffene Lenke til kommentar
cosw Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Glemte at pcn skal ha tv utgang! Er det tv utgang på disse? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg skal også snart kjøpe meg ny bærbar. Viktig for meg er at den kan kjøre både Linux og Windows. Greit at hardwaren fungerer bra på flere platformer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå