Gå til innhold

Ser etter bærbare! Men hvilken?

cosw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Core Duo T2050 er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data.

Hvorfor vil jeg ikke anbefale fujitsu siemens? jo har hatt 2 laptopper tidligere av merket som jeg absolutt ikke har vært noe fornøyd med.

Mye varme, ustabilitet og mye reprasjoner

Lenke til kommentar
Core Duo T2050  er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data.

Hvorfor vil jeg ikke anbefale fujitsu siemens? jo har hatt 2 laptopper tidligere av merket som jeg absolutt ikke har vært noe fornøyd med.

9351200[/snapback]

Jeg har hatt 4 FS og er strålende fornøyd.Aldri hatt behov for å ha de på service.Smaken er som baken. Jeg har hatt kraftige modeller og vært lite varme og støy.

Lenke til kommentar
Core Duo T2050  er klokka 200 mhz lavere, Jeg anter desse pcene kjører samme chipsett også fra intel. Så store forskjellen er det ikke gitt. Ville sagt du får mer for penge i HP pcen pluss en velbygd data.

9351200[/snapback]

Jeg har hatt 4 FS og er strålende fornøyd.Aldri hatt behov for å ha de på service.Smaken er som baken. Jeg har hatt kraftige modeller og vært lite varme og støy.

9351416[/snapback]

Til krfatigere modell du har til bedre er den ved varme,støy og vekt.

Jeg prater om lavpris modeller, Men jeg tviler ikke det finnes bra fujitsu siemenes også. =)

Lenke til kommentar
Fujitsu Siemens lager utrolig mye varme og har store problemer med selve oppbygningen av laptoppene sine

heller anbefale denne fra HP som er kjente for sine velbygde  laptopper.

9350963[/snapback]

har du kilde på dette, eller opplevd selv? Jeg har nemlig bare gode erfaringer med Fujitsu Siemens-maskiner...

Lenke til kommentar
Fujitsu Siemens lager utrolig mye varme og har store problemer med selve oppbygningen av laptoppene sine

heller anbefale denne fra HP som er kjente for sine velbygde  laptopper.

9350963[/snapback]

har du kilde på dette, eller opplevd selv? Jeg har nemlig bare gode erfaringer med Fujitsu Siemens-maskiner...

9351641[/snapback]

Rett og slett erfaring, Mye mulig Fujitsu siemens er blitt bedre med sine nye laptopper i 2007 men fortsatt hører man klager om Fujitsu siemens..

Jeg har hatt 2 og begge har vært skufffene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...