figure_02 Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Lurer på om jeg skal skaffe meg en bærebar pc, jeg har egentlige ikke noen særlige krav til den, kommer til å bli brukt i skolesammenheng. Det viktigste er at den er så billig som mulig, at batterilevetiden er god, og helst noen bra integrerte høytallere. Forslag? Har ærlig talt ikke peiling på data. Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 DENNE denne er nok utsøkt til ditt bruk, Billig og Enkel Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan er batteritiden på den? Og er det gode høytallere? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1385185 Vet ikke batteritiden men specs er greie. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan er de to som i forhold til hverandre? De koster like mye, siste har større harddisk, første er mindre (vekt og cm), det er vel alt jeg ser forskjell på... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvordan er de to som i forhold til hverandre?De koster like mye, siste har større harddisk, første er mindre (vekt og cm), det er vel alt jeg ser forskjell på... 9357808[/snapback] Skjermkort og høytalere er bedre i Multicom maskinen. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hadde vært høvelig kjekt om batteritiden på multicom maskinen hadde vært mer enn grei nok... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Har du erfaringer med den selv? Hvor lenge varer batteriet? Det er egentlig det viktigste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå