Abigor Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Er det noen som har erfaring med å spraye på mønster? Tenkte å teipe da, og kjøpe hvit spray og lage mønsteret. Noe viktig å tenke på? Endret 14. mars 2013 av Abigor Lenke til kommentar
siggii Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Du må ha utrolig god tolmodighet og mye fritid. Det tar lang tid å maskere slike mønstre. I hvertfall hvis det skal bli fint. Også burde du kanskje tegne skisser av noe slag? Kjedelig å gjøre noe som ikke blir pent. Pass på å få tak i en ordentlig spray! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Du må ha utrolig god tolmodighet og mye fritid. Det tar lang tid å maskere slike mønstre. I hvertfall hvis det skal bli fint. Også burde du kanskje tegne skisser av noe slag? Kjedelig å gjøre noe som ikke blir pent. Pass på å få tak i en ordentlig spray! 9352506[/snapback] Ok, jeg tenker bare å teipe rundt det som skal være hvitt altså. Behøver ikke å ta mange timene. Jeg er mest spent på hvaslags spray man burde ha. Jeg dekker rundt der det skal være svart, også sprayer jeg hvitt på slik at jeg får dette "lynmønsteret". Men hvaslags spray skal man egentlig bruke her? Ja jeg er helt enig at det blir for dumt å bruke tid på noe som ikke det ikke blir fint resultat av. Endret 25. august 2007 av Griffar Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Husk å bruke klarlakk over det hele til slutt! Altså, uten noe maskering. Da vil du få ett bra sluttresultat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå